דף הבית > עלינו

מרכז עמי"ת הוא מרכז יום העשרה לתלמיד׊׉ מחוננ׊׉ ומצטיינ׊׉, הפועל מאז 2014 מטעם האגף לחינוך מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך ועיריית תל אביב. המרכז נותן מענה לכ-600 תלמיד׊׉ מחוננ׊׉,   שכבות ג-ט, אשר אותרו במבחני איתור הנערכים ע"י מכון קרני. במהלך הלימודים נחשפ׊׉ התלמיד׊׉ לתחומי ידע מגוונים ולתכנית לימודים המותאמת לצרכיה׋ בהיבטים פדגוגיים-אינטלקטואליים, רגשיים וחברתיים. החל משנת 2018 פועלת שלוחת המרכז -  מרכז עמי"ת למצטיינים יפו, מרכז דו לשוני ורב תרבותי למצטיינ׊׉ תלמיד׏ יפו.
מרכז עמי"ת פועל מטעם האגף לחינוך מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך, ותכנית הלימודים בו נבנית על פי העקרונות והחזון בהתאמה. ברחבי הארץ 58 מרכזים לתלמיד׊׉ מחוננ׊׉ ומצטיינ׊׉, למרכזים חזון ואג'נדה משותפים וייחודיים. החזון הפדגוגי של האגף קורא לשיח שונה בין המורה לתלמיד׌, בו המור׊׉ והתלמיד׊׉ יוצר׊׉ ידע חדש והקשרים חדשים לידע.

 

"הסביבה שבשאיפה" שלנו ייחודה בעצם היותה קהילייה לומדת, שבה תלמידים ומורים שווים בסקרנותם ובמחויבותם לקחת זה את זה שוב ושוב לשדות חדשים, בלתי ידועים. כך תיפתחנה למורים ולתלמידים אפשרויות חדשות להעצמת מכלול היבטי התודעה, למתן ביטוי לכישוריהם הייחודים וליצירת דפוסי לימוד וחינוך הולמים תוך התחדשות מתמדת."

במרכז צוות מור׊׉ המומח׊׏ בעבודה עם ילד׊׉ מחוננ׊׉, כל אחד מהם מגיע מתחום ידע והתמחות אותו מביא׌ לכתה. לאורך השנים ילמדו תלמיד׊׍ המרכז קורסים שונים ומגוונים, ביניהם מתמטילוגי, קומיקס, אנימציה, תכנות, אדם ואדמה, חדרי בריחה והמצאת משחקים, ובכיתות הבוגרות יותר גם סדנת מייקרים והדפסת תלת מימד.

בחטיבת הביניים התלמיד׊׉ מתנס׊׉ בתהליך למידה ייחודי במסגרת "מסדרונות החקר" –תהליך בו ה׋ מחליט׊׉ על נושא חקר אישי, מתוך סקרנות, עניין ומוטיבציה אישיים. התלמיד׊׉ יוצר׊׉ פרוייקטים אישיים בליווי מנחה מתחום הידע, ומתנס׊׉ במיומנויות כגון בחירה, הצגה בפני קהל, ניהול זמן, סינון מידע, כישורים בינאישיים, שיח עם מומחים חיצוניים ועוד. העבודה על הפרויקטים דורשת אחריות, עצמאות ויוזמה. 

אנו מאמינ׊׉ שהצמיחה של הילד׌ מתאפשרת מתוך תפיסה הוליסטית - הנותנת מענה לצרכים האינטלקטואליים, ולצידם מתייחסת לצרכים הרגשיים שלו׌ ולפיתוח מיומנויות חברתיות ומיומנויות תקשורת.
תכנית הלימודים ספירלית, ונבנית סביב אשכולות של תחומי ידע תוך התייחסות לחשיבה בין תחומית: תרבות סביבה וחברה, אמנויות, שפה ותקשורת, חשיבה מדעית.

הלמידה בכיתות מבוססת על פעילות חוויתיות, חשיבה יצירתית, תהליכי חקר, התבססות על שאילת שאלות, שיח טיעוני ומעורר דיון. נציב יעדים כמו אוירה טובה וגיבוש בכיתה, ניהול דיונים פתוחים.

במרכז עמי"ת צוות ייעוצי מורחב הכולל 2 יועצות ופסיכולוגית המתמחות בעולמ׎ הרגשי והחברתי של הילד׌ המחונן׍. תשומת לב מיוחדת ניתנת לחינוך להעמקה, התמדה וטיפוח המוטיבציה, פיתוח אחריות אישית וחברתית.

מרכז עמי"ת שואף ליצור קהילה ובית לתלמיד׊׉ המחוננ׊׉ ולהוריה׋ בתל אביב. מקום שיהווה בסיס ליצירת קשרים חברתיים, סביבה רגשית המותאמת לילד׌ המחונן׍, מפגש עם מור׊׉ מיוחד׊׉ ודרכי הוראה מותאמות ומגוונות, ומקום יעוץ להורים ולמשפחה.

יעל ארגוב חכמון
יעל ארגוב חכמון
מנהלת

משנת 2019 מנהלת מרכז עמי"ת למחוננים ולמצטיינים בתל אביב-יפו. ילידת ישראל, נשואה ואם לשני בנים. אשת חינוך, אמנית, צלמת ומרצה. מאז 2009 עוסקת בתחום החינוך למחוננים ולמצטיינים. בעלת תואר שני בחינוך לאמנות, מכללת סמינר הקיבוצים (2019), לימודי אמנות במדרשה לאמנות בית ברל (2006), ותואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב (1997). הציגה תערוכות יחיד וקבוצתיות בארץ ובעולם והפיקה פרויקטים באמנות.

תמר צור
תמר צור
מזכירה ראשית

עמרי אפשטיין
עמרי אפשטיין
מורה ג

מורה בתחום המדע החוויתי מזה 6 שנים. בעל תואר ראשון בתכנון מבנים וארכיטקטורה בנוסף עבר השתלמויות פדגוגיות מקיפות בתחום החינוך וההוראה. מלמד במרכזי מחוננים ומצטיינים מספר שנים ובזמני הפנוי נהנה ממשחקי תפקידים, משחקי לוח ואסטרטגיה, פתרון משחקי חשיבה, ביקור במוזאוני מדע וחדרי בריחה.

מיכל בן טובים
מיכל בן טובים
מורה ג, ד, חטיבה

יוצרת ואוצרת בתחומי הצילום והקולנוע. בעלת תואר ראשון באמנות מבצלאל ותואר שני בקולנוע באוניברסיטת תל אביב. אוצרת תערוכות לצילום היסטורי במוזיאון ארץ ישראל ובמאית
לקולנוע דוקומנטרי.

לאה שץ
לאה שץ
מורה ד

בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. מעצבת תפאורה ותלבושות לתיאטרונים השונים. חובבת הליכות, ספרים ואמא לשתי בנות.

איתמר פארן
איתמר פארן
מורה ד, ו

בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. בעבר מדריך
וכותב מערכים ללימודי הבחינות הפסיכומטריות, ובעל רקע נרחב בהדרכה במסגרות שונות. עסק
בתחומי המשפטים וכן בהוצאה לאור ספרותית, בתרגום ובערכיה. כיום מלמד ומרצה במרכזי מחוננים
ובמסגרות נוספות עם דגש על קורסים בקרימינולוגיה ובלשות לנוער ובמשחקי תפקידים (די & די).
בזמנו הפנוי עוסק ביצירת משחקים לקהל בוגר וצעיר כאחד, בקריאה נרחבת במגוון תחומים ובגידולם
של שלושה כלבים.

מרסלו אפשטיין
מרסלו אפשטיין
מורה ה

אב לשני ילדים. בעל תואר ראשון בעיצוב גרפי, מורה,מאייר ואיש חינוך. למדתי צילום, חינוך פורמלי ובלתי פורמלי. עובד כמורה לקומיקס, מרצה לתוכנות גרפיות ומעצב גרפי. השתייכתי לצוות ההוראה של הפקולטה לאדריכלות ועיצוב של האוניברסיטה הלאומית של צפון מערב המדינה, כמרצה לעיצוב גרפי (UNNE) אזור צפון ארגנטינה. עובד כמעצב גרפי וכמאייר קומיקס יותר מ-20 שנה. עבדתי עם סופרים וסופרות מוכרים בארץ כמאייר וכמעצב, ביניהן דבורה עומר ז"ל, תמר בורנשטיין-לזר, ועוד… התחלתי לצייר בגיל צעיר ועד היום ממשיך ללמוד בקורסים מגוונים הקשורים לאיור דיגיטלי.

סתיו דנה מורג
סתיו דנה מורג
מורה ה

בעלת B.A במדעי חברה ורוח עם דגש על חינוך ופסיכולוגיה, ותואר שני בהוראת היסטוריה. בוגרת הקורס להוראת מחוננים באוניברסיטת ת"א. מלמדת, מנהלת ומרצה במרכזי מחוננים ומנהלת פרויקטים נוספים עם דגש על לימודי המדעים ומשחקי תפקידים (דיאנדי). חובבת חדרי בריחה וגידול כלבים (3). האני החינוכי שלי מתמקד בהוראה סיפורית - משחקית, למידה אקטיבית, עידוד הסקרנות הטבעית של הילד, ראיה רחבה של הנושאים המובאים לדיון ושילוב דיסציפלינות.

ישראל ארלנגר
ישראל ארלנגר
מורה ה

מורה לתיאטרון עכשוי, קרקס ופעולה בינתחומית.
בוגר בית הספר לתיאטרון חזותי ובעל תואר ראשון בפסיכולוגיה.
אוהב את מה שיש לתרבות של התלמידות והתלמידים שלי להציע לעולם

ירון גרינברג
ירון גרינברג
מורה ד

בוגר מדעי החיים, אוהב טבע, מדעים ובעלי חיים מושבע, שנהנה לשלב
תחביב עם עבודה. מזה כ- 15 שנים אני מדריך בעיקר במרכזי מחוננים, במגוון נושאים הקשורים
למדעים, בדגש על מדעי החיים. אני אוהב לפתח, להתפתח, ללמד וגם ללמוד דברים חדשים במגוון
שיטות ודרכים.

שושה קסטנברג רוזן
שושה קסטנברג רוזן
מורה ו

שחקנית, מנחת קבוצות ודרמה תרפיסטית, בוגרת תואר ראשון בחוג לתיאטרון באוניברסיטת ת"א, לימודי דרמה תרפיה במכללת תל חי ופסיכותרפיה קבוצתית במכון לפסיכותרפיה בתיאטרון פלייבק.
שחקנית תיאטרון, מאלתרת ומנחה באנסמבל תיאטרון פלייבק "משחק מהחיים" 25 שנה. מנחה מזה שש שנים את אנסמבל תיאטרון פלייבק "רזוננס". מלמדת במכינה לתיאטרון במכללת מבח"ר בני ברק, מטפלת בנוער בסיכון טיפול פרטני וקבוצתי. מנחה קבוצות ילדים ונוער במסגרות חינוכיות שונות, תוך שימת דגש על תהליכים רגשיים ובשילוב אלמנטים מתחום התיאטרון, תיאטרון הפלייבק, הדרמה תרפיה והביבליותרפיה. בעשור האחרון עובדת עם קבוצות מחוננים ומצטיינים במרכזי מחוננים, בדגש על תהליכים רגשיים וחברתיים.

שירי מוטס לוין
שירי מוטס לוין
מורה מצטייני ג

לפעמים אני תוהה מה מרגש אותי יותר - להכנס לבניין, כזה שיש בו עדיין ריח של צבע טרי, שהכרתי עוד כשהיה עוּבּר על דף הסקיצות, או לראות ילד שמציג בחיוך מודל אדריכלי או יצירה פרי ידיו עליהם עמל בקורס בהנחייתי.
נעים מאוד, אני שירי. אמא ל-2, אדריכלית משנת 2005. עסקתי בתכנון מגוון ובין היתר עבדתי על תכנון מוסדות חינוך ותרבות. זכיתי בפרסים במספר תחרויות אדריכלים, בין השאר מעונות הסטודנטים לרפואה בטכניון. כמה שנים מאוחר יותר, הבנתי שזה לא מספיק והתחלתי ללמד במרכזי מחוננים. אדריכלות כמובן. ואח"כ גם אמנות, כי הן אחיות בעצם. בתפר שבין האדריכלות וההוראה, אני מעבירה גם השתלמויות בבתי ספר בנושאי אדריכלות בכלל ובניה ירוקה בפרט.

אור דוד ורנר
אור דוד ורנר
מורה מצטייני ד

דרמה תרפיסט ושחקן בהרכב האימפרוביזציה "שלופתא" מזה כתשע שנים. עוסק בהוראת מחוננים כשמונה שנים, פיתח קורסים של פתירה וכתיבת תשבצי היגיון ושיעורי אימפרוביזציה במשחק.
אני מאוד מאמין בכוחה של האימפרוביזציה ככלי חברתי שמאפשר להיות ביחד ב"כאן ובעכשיו" וככלי ביטוי ואימון על העצמי. כאשר נפגשתי עם עולם האלתור, למדתי להיות יותר פתוח לעולם ולסובבים אותי ופחות לפחד מטעויות. המפגש עם עולם האלתור שינה את חיי ואני שמח על הזכות ללמד את הפלא הזה.

חגית בכר
חגית בכר
מורה ו

בעלת תואר שלישי בהיסטוריה ופילוסופיה של המדע, תואר שני בנוירוביולוגיה ותעודת הוראה בביולוגיה
מהאוניברסיטה העברית. עוסקת בהדרכת מורים.ות, כתיבת תוכניות לימוד והוראה. מעל 15 שנה
מלמדת במרכזי מחוננים.ות. אוהבת ללמוד וללמד, לשחק ברעיונות והגדרות (ולא רק ...)
ומשתדלת להתבונן בעולם במבט שואל.

אורטל מזרחי
אורטל מזרחי
מורה מצטייני ג

צלמת, אמנית ומורה לאמנות. בוגרת המדרשה לאמנות בית ברל, B.ed.FA ותעודת הוראה. למדה במכללה לצילום ק.אונו, בוגרת לימודי תעודה ב School of Visual Arts. השתתפה בתערוכות קבוצתיות בגלריה המדרשה בת"א ובפסטיבל הצילום הבינלאומי ביפו. צילמה וכתבה מספר שנים למגזיןW42ST הסוקר את עולם התרבות והאמנות בניו יורק.

רות אוחיון
רות אוחיון
יועצת

עדיה גודלבסקי
עדיה גודלבסקי
רכזת תוכנית מצטיינים ומורה ג

אמנית ומוזיקאית בינתחומית - במאית, שחקנית, אמנית מיצג, מלחינה, זמרת ונגנית נבל. יוצרת ופועלת
על במות רבות ומגוונות בארץ ובעולם. בנוסף, עדיה, בעלת נסיון רב בהוראת מוזיקה וחשיבה יצירתית,
במכון אריקה לנדאו לקידום נוער ליצירתיות ולמצוינות ובמרכזי מחוננים ומצטינים של משרד החינוך.

שמוליק אהרוני
שמוליק אהרוני
מורה ג

פורש חיל האויר אשר עסק במגוון תפקידי פיקוד והדרכה בחיל. בתפקידי שימשתי כמפקד גדנ"א אויר. בעל ניסיון רב בהדרכה תעופתית ועבודה עם בני נוער, ההדרכה של חיל האויר. משמש כמורה לתעופה במרכזי מחוננים למעלה מ 10 שנים. זוכה פרס המורה היזם מטעם קרן רקנטי צ'יס על יוזמה חינוכית.

בן האן
בן האן
מורה ג

בוגר בית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים במקצועות משחק ובימוי תיאטרון, עם התמחות בהוראת תיאטרון. עוסק בחינוך מאז היותי נער - כמדריך, מורה ומחנה. בשמונה השנים האחרונות בנוסף להוראת התיאטרון, גנן בגן ילדים.

ליאת אורון
ליאת אורון
מורה ד

בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. בובנאית בהכשרתה, חובבת עיצוב, אספנית בובות וינטאג' ואמא לשניים.

אמיר ארמל
אמיר ארמל
מורה ד

בוגר לימודי קולנוע באיטליה. יוצר עצמאי, בין עבודותיו, הסרט "הירידה", זוכה פרס דב הכסף בפסטיבל
ברלין. מזה עשור אמיר מורה לקולנוע ובעליה של קייטנת קולנוע - "כל יום סרט", פיתח שיטה ייחודית
לעבודה עם ילדים בתחום הקולנוע.

כראם נוריאל
כראם נוריאל
מורה ד

אגרו-אקולוג – אגרונום המתמחה בחינוך בנושאי סביבה וקיימות, בעל תואר ראשון כאגרונום, תואר
ראשון בפיסיקה, תואר שני במדעי הסביבה מהאוניברסיטה העברית. במהלך 7 השנים האחרונות כראם
מוביל יוזמות חינוכיות בנושאי סביבה וקיימות באזור המרכז. מטרת היוזמות היא לחבר את הילדים
לטבע הסובב אותם, לעורר בהם ערכים של אהבה ושמירה על הסביבה. כראם פועל מתוך שאיפה ליצור
חברה המתייחסת הן לחבריה והן לטבע בכבוד, רואה את עצמה כחלק מהמרקם הרחב יותר שקיים על
פני כדור הארץ ומאפשרת את המשך ההתפתחות האנושית כחלק מהטבע.

שרה גולן
שרה גולן
מורה ה, חטיבה

מורה למדעים ומדריכה פדגוגית באגף למחוננים ומצטיינים, בעלת תואר ראשון בביולוגיה, תואר שני בחינוך סביבתי, ובוגרת התוכנית להתמקצעות בהוראת מחוננים ומצטיינים. אוהבת לבשל, לקרוא וטיולי הליכה.

טלי גור
טלי גור
מורה ה, חטיבה

מאז שסיימתי את בית בית הספר אני לא מפסיקה ללמוד... פסיכולוגיה, מתמטיקה, היסטוריה, פילוסופיה, ספרות, סוציולוגיה, מלונאות, אומנות, אפיה, תפירה, הוראה ועוד.
אני נהנית במיוחד ללמוד מילדי ומתלמידי. לפעמים אני גם לומדת ממורים :).
מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם!

אושרי חיון
אושרי חיון
מורה ו, חטיבה

צלמת, יוצרת קולנוע, מתגוררת בתל אביב, אמא של אייר ואביתר. בוגרת המחלקה ל" אומנות הקולנוע
והטלוויזיה במכללה האקדמית ספיר". יוצרת בעיקר על נשים אבל לא רק, מיצירותיי הבולטות: " עיישה"
– סרט דוקומנטרי שעסק בסבתי, התערוכות " נשים באדום", " החיים החדשים" שהופיעו בפסטיבלי
צילום ואומנות שונים. בימים אלו עובדת על תערוכה חדשה שנקראת "איך מרכיבים פירוק?" שתציג
בפסטיבל הצילום הבינלאומי בתל אביב. השתתפתי בחממת הקולנוע העולמית " גרינהאוס" ובחממת
הנשים של הקרן החדשה לקולנוע. אקטיביסטית בנשמה, יושבת ראש עמותת " אחותי" למען נשים
בישראל, כותבת בעיתון "פוליטיקלי קוראת" על צילום ועל יצירתיות, מרצה לקולנוע ולצילום ושותפה
למיזם " אחיות לסרט" בסינמטק תל אביב. מורה משנת 2010 ומלמדת במסגרות לילדים ונוער מחונן
משנת 2012 .

אבי דבאח
אבי דבאח
מורה ו, חטיבה

תסריטאי ובמאי, בוגר בית הספר לקולנוע ע"ש סם שפיגל, מלמד קולנוע במרכזי מחוננים מאז 2002. גר בפרדס חנה, אבא לשני ילדים.

מיכל מדבד
מיכל מדבד
מורה מצטייני ג

מורה לאסטרונומיה ומדע במהלך שמונה השנים האחרונות. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח ותואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית. תמיד אהבתי לעבוד עם ילדים צעירים ולכן במקביל ללימודים לימדתי במרכזי מחוננים ומצטיינים בבאר שבע וכיום בתל אביב. בזמני הפנוי אני אוהבת לחקור ולהעמיק בתחום המדע ועוד יותר נהנית מללמד תחום זה ילדים אחרים.

זהר אלעזר
זהר אלעזר
מורה מצטייני ד

אמנית וצלמת. בוגרת תכנית התואר השני באמנות של בצלאל וביה"ס מוסררה לצילום וניו מדיה. משלבת בין עבודה בסטודיו, הצגת תערוכות ומפגש יצירתי ואינסופי עם ילדים ובני נוער.

מיה שרבני
מיה שרבני
מורה ו

גרה בתל אביב. אמא לתמרה ואשתו של אודי. אני יוצרת רב-תחומית העוסקת בפרפורמנס, פיסול, קולאג׳
וצילום. מורה ומטפלת ביוגה. בוגרת BFA לאמנות מהאקדמיה בצלאל ירושלים. חברת צוות במעבדת
Del+Alt+Ctrl שחוקרת אמנות והתנהגות אנושית און ואוף ליין. מאוד אוהבת שיתופי פעולה ולגלות כל פעם
מחדש כמה הכל יחסי(ם)...
הצגתי בין היתר במוזיאון ישראל, המרכז לאמנות עכשווית CCA ,׳אתר׳ מוזיאון יפו, סדנאות האמנים
בקלישר, גלריה כורש 14 ירושלים, גלריה קו 16 יד-אליהו, גלריה דנה בקיבוץ יד מרדכי, עונת התרבות
בירושלים, תיאטרון צוותא, תיאטרון תמונע ועוד.

תמר שלח
תמר שלח
יועצת

יועצת בשכבות ג - ד

שני נצר
שני נצר
יועצת

יועצת חינוכית. בעלת MA בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב וBA בפסיכולוגיה וסוציולוגיה-אנתרופולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון. אני מאמינה שתמיד, בכל מקום "כולנו זקוקים לחסד...", ושחלק מתפקידנו כאנשי חינוך וטיפול הוא להעניק "מקום שבו עוד אפשר לנשום*".
(*כולנו זקוקים לחסד- נתן זך)

חן לב
חן לב
מורה ג, ה

אמנית, מאיירת, אנימטורית, מורת פילאטיס ויוצרת. בוגרת בצלאל בהצטיינות תואר ראשון, למדה סמסטר בחילופים בפרסונס ניו יורק, בעלת תעודת הוראה מסמינר הקיבוצים. נהנת ללמד וליצור.

ארז דוכן
ארז דוכן
מורה ג, ה, ו, חטיבה

מתגורר ברמת גן נשוי ואב לשלושה ילדים. בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים ואלקטרוניקה ותואר שני בהוראה. מאחורי עשר שנים בתעשיית ההייטק בהן מילאתי תפקידי פיתוח חומרה ותוכנה במספר חברות סטארטאפ. בשנים האחרונות מלמד במרכזי מחוננים ומצטיינים מגוון תחומים כמו מתמטיקה, הצפנות, תכנות, אלקטרוניקה, מייקרינג ועוד. את שעות הפנאי המועטות משקיע בקולנוע, ספורט, מוזיקה וקצת שחמט.

נעמה עופרים
נעמה עופרים
מורה ג

בעלת תואר ראשון בתיאטרון - מחול וחינוך (סמינר הקיבוצים). עוסקת בממשקים שבין חומר, תנועה ורוח
בין השאר: דוברת שפת סימנים, ועוסקת בשפת גוף וביטויה. מאמינה גדולה בלמידה שנעשית 'דרך הידיים'
וביטוי וגיבוש אישי מתוך הדיאלוג והאתגר שמאפשרת יצירה תנועתית ופלסטית.

אדר זקס
אדר זקס
מורה ד

על מנת ללמוד היטב את השפה היפנית יש להבין את מקורות התרבות היפנית העתיקה והמודרנית
כאחד, לכן אני משלבת סיפורים ואנקדוטות שונים אשר מבוססים על ניסיוני האישי. חייתי 7 שנים ביפן,
במהלכן למדתי את השפה והתעריתי בחיי היפנים בעבודה ובחיי היום יום ומנסיוני בלימוד השפה מצאתי
את הדרך להעבירה לילדים ובני הנוער בישראל.

יונתן וורד
יונתן וורד
מורה ד, ו, חטיבה

יונתן וורד מעצב בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי ״בצלאל״ והתוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה
העברית. מזה כמה שנים מלמד בתוכניות מחוננים בסביבות של ״מייקרים״. תחומי העיסוק והמחקר
כוללים מפגש אדם-חומר- מכונה, שיטות ייצור עצמי, אילתור מוקפד, טכנולוגיות חדשות ועוד. דוגל
בלמידה דרך התנסות ועשייה, שיתוף ועבודה קבוצתית.
אוהב לפרק ולהרכיב בזהירות, שואף לא לפחד ממכונה, חומר או טכניקה. מתרגש מפרוייקט או מוזיקה
חדשים ומשקיע את רוב הזמן הפנוי שלי באופניים.

שגיא שמעונוב
שגיא שמעונוב
מורה ה

סטודנט בשנה רביעית להנדסת ביוטכנולוגיה, איש טבע ושטח בכל איבריי. משירותי הצבאי כקצין בגולני,
דרך עבודה כנהג בטיולי ג'יפים ועד הדרכת סיורי טבע בדיונות של אזור ניצנה.
מאמין בחיבור מחדש של האדם אל הטבע דרך התנסות, ידע ועבודת כפיים.

קרן פרידור
קרן פרידור
מורה ה, ו

בוגרת החוג לקולנוע וטלוויזיה של אוניברסיטת תל אביב ובעלת תעודת הוראה בתחום זה מהמכללה
להוראת טכנולוגיה ואומניות של סמינר הקיבוצים.
בעלת תעודה בלימודי פוטותרפיה – הצילום כמחולל שינויים רגשיים והתנהגותיים ביחידה ללימודי המשך
באוניברסיטת תל אביב.
מעל לעשור, שאני מלמדת תלמידים מחוננים, ובכל שנה אני לומדת מהתהליך הייחודי שנרקם בכל כיתה,
עוד על עולמו של הילד המחונן ועל כוחה של היצירה המשותפת.
במקביל להוראה, אני מרכזת את הפרויקט הארצי – "במה מחוננת ליצירה" של האגף למחוננים ולמצטיינים
בתחומי הקולנוע ותאטרון בשיתוף עם סינמטק תל אביב ותאטרון הבימה ומדריכת מורים ארצית בתחומים
אלה. מחברת הספר "כותבת את העולם" - ספר לנוער צעיר, הוצאת דני ספרים. 2018.

תהל מאור
תהל מאור
מורה ו

אמנית ומאיירת, מורה לאמנות מזה 7 שנים, בוגרת סמינר הקיבוצים להוראת אמנות ובוגרת סטודיו 6B בעיצוב פנים. מורה במסלול מחוננים בבית הספר גרץ 6 שנים. גרה בתל אביב ותל אביב גרה בתוכי. חיה ונושמת עיצוב ואמנות, חתולאית מושבעת, אספנית גרביים, מדבקות, צעצועים ופריטי וינטג'. תמיד התעניינתי בסיפורים, אגדות, קסמים ואשליות. אני אוהבת להיות מופתעת ולא להבין דברים עד הסוף. אני חושבת שאין בעולם נושא משעמם ושההשראה נמצאת בכל מקום, ובייחוד במקומות הלא צפויים. צריך רק להיות קשובים...

רותי דה פריס
רותי דה פריס
מורה ג, ד, חטיבה

רותי דה פריס (נ. 1989, תל אביב) חיה ועובדת בתל אביב, ישראל. בעלת תואר MFA מהאקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, 2015, ובעלת תואר B.ED באמנות וחינוך מהמדרשה לאמנות בית ברל, 2012. לאחרונה חזרה משהות אמן מ'קריית האמנים הסיטה', פריז. הציגה תערוכות יחיד וקבוצתיות במשכן האמנים הרצליה; קרית האמנים הסיטה,פריז, שימל פרוג'קטס, דרזדן, גרמניה; מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, מוזיאון בת ים, מוזיאון ינקו- דאדא, עין הוד; מוזיאון פתח תקווה; הביאנלה ה-6 לרישום, ירושלים בין היתר. היא זוכת פרס אמן צעיר 2016 מטעם משרד התרבות והספורט, קבלה מענקים מטעם קרן רבינוביץ' לאמנות, מפעל הפיס, והשתתפה בתכנית לקידום אמנים של ארטיס, אסיילום וארטפורט. מרצה במנשר, מוסררה ומרכזי מחוננים.

איתי הכהן
איתי הכהן
מורה מצטייני ד

תושב מודיעין. בעבר מדריך טיולים. לפני כ-20 שנה התחלתי לפתח תכנית להוראת אוריגמי וגיאומטריה במסגרות למצטיינים ומחוננים, ומאז אני מלמד במרכזי העשרה וכל הזמן עוד ממשיך ללמוד. בשלוש השנים האחרונות למדתי ואני מלמד גם קיימות (לימודי סביבה) ומגדל ירקות בגינה ליד הבית.

יואב רולר
יואב רולר
מורה מצטייני ד

מתכנת, יזם ומורה. למד הנדסת חשמל ופסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון,
וכיום עוסק בהוראה, תכנות ויזמות עסקית וחברתית
בעל נסיון רב בהוראת אלקטרוניקה, יזמות וחשיבה יצירתית,
במסגרות כמו פר"ח, תוכנית נט"ע בעמותת תפוח ומכון אריקה לנדאו.

רוני גולדנברג
רוני גולדנברג
מורה מצטייני ד,ה

גרה בתל אביב. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה עם חטיבה בביולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים וכיום סטודנטית לרפואה באוניברסיטת תל אביב. מתעניינת במיוחד בגוף ובנפש, ועוד יותר בקשר בין השניים. עוסקת בחינוך והוראה במסגרות שונות ומגוונות, מאמינה בחשיבות של חיבור הידע לחיי היום-יום, לנושאים שמעסיקים אותנו, לסביבה ולמתרחש בעולם כיום.