על הקורסים והמורים
ממתי יש מוזיקה בעולם? מי גילה אותה? בשביל מה צריך מוזיקה בכלל? איך היא משתלבת בחיי היום יום שלנו? איך היא משפיעה על הגוף, המחשבות והרגשות שלנו? למה אנחנו אוהבים ומתחברים לשיר מסוים? מהם הסיפורים מאחורי השירים והיוצרים\ות שלהם? איך מוזיקה יכולה להשפיע מבחינה חברתית? איך מוזיקה יכולה להיות השראה? ומה היא היצירה שניצור בהשראתה? הקורס יעסוק במוזיקה מכמה זוויות ראיה ושמיעה, הוא יזמין את התלמידות\ים לחוויה רב תחומית ובין תחומית.
מטרת הקורס, להרחיב את מנעד החיבור הרגשי והאינטלקטואלי למוזיקה. יצירה מוזיקלית, כמושא האזנה והשפעה\השראה לביטוי אישי וליצירה חדשה.
בחלק הראשון של הקורס -נעסוק בהשראה: מחקר על השפעות המוזיקה, היכרות עם סגנונות מוזיקה בתרבויות שונות, האזנה וצפיה בקליפים, היכרות עם יצירות מוזיקליות שונות ומעניינות, סיפורי 'מאחורי הקלעים' של שירים והיכרות עם יצירות מתחומים אחרים שהתכתבו עם מוזיקה.
בחלק שני נעבור לתהליך יצירה: התלמידים\ות יעבדו בקבוצות קטנות, יבחרו נושא\שיר\יצירה מוזיקלית ויצרו בהשראתם בדרך יצירתית חדשה - אם בנגינה, שירה, אמנות,, משחק, חידון, מתכון, סיור מודרך בחורשה.:) תהליך היצירה יתפרש על מספר שעורים, עם הנחיה וליווי עד שיתוף התוצרים בסוף הסמסטר.
ממתי יש מוזיקה בעולם? מי גילה אותה? בשביל מה צריך מוזיקה בכלל? איך היא משתלבת בחיי היום יום שלנו? איך היא משפיעה על הגוף, המחשבות והרגשות שלנו? למה אנחנו אוהבים ומתחברים לשיר מסוים? מהם הסיפורים מאחורי השירים והיוצרים\ות שלהם? איך מוזיקה יכולה להשפיע מבחינה חברתית? איך מוזיקה יכולה להיות השראה? ומה היא היצירה שניצור בהשראתה? הקורס יעסוק במוזיקה מכמה זוויות ראיה ושמיעה, הוא יזמין את התלמידות\ים לחוויה רב תחומית ובין תחומית.
מטרת הקורס, להרחיב את מנעד החיבור הרגשי והאינטלקטואלי למוזיקה. יצירה מוזיקלית, כמושא האזנה והשפעה\השראה לביטוי אישי וליצירה חדשה.
בחלק הראשון של הקורס -נעסוק בהשראה: מחקר על השפעות המוזיקה, היכרות עם סגנונות מוזיקה בתרבויות שונות, האזנה וצפיה בקליפים, היכרות עם יצירות מוזיקליות שונות ומעניינות, סיפורי 'מאחורי הקלעים' של שירים והיכרות עם יצירות מתחומים אחרים שהתכתבו עם מוזיקה.
בחלק שני נעבור לתהליך יצירה: התלמידים\ות יעבדו בקבוצות קטנות, יבחרו נושא\שיר\יצירה מוזיקלית ויצרו בהשראתם בדרך יצירתית חדשה - אם בנגינה, שירה, אמנות,, משחק, חידון, מתכון, סיור מודרך בחורשה.:) תהליך היצירה יתפרש על מספר שעורים, עם הנחיה וליווי עד שיתוף התוצרים בסוף הסמסטר.
הדהודים של יצירה
אמנית ומוזיקאית בינתחומית - במאית, שחקנית, אמנית מיצג, מלחינה, זמרת ונגנית נבל. יוצרת ופועלת
על במות רבות ומגוונות בארץ ובעולם. בנוסף, עדיה, בעלת נסיון רב בהוראת מוזיקה וחשיבה יצירתית,
במכון אריקה לנדאו לקידום נוער ליצירתיות ולמצוינות ובמרכזי מחוננים ומצטינים של משרד החינוך.
התכנית ללימודי תרבות יפן פותחה ועוצבה באופן מיוחד לתלמידים מצטיינים ומחוננים וכוללת טעימות מהפנים השונים והיפים של יפן. במהלך הקורס התלמידים מתעמקים בספרות יפנית, שירת האיקו, אומנות יפנית עכשווית, קליגרפיה, אמנויות זן שונות, היכרות עם אתרים מפורסמים ביפן, לימוד על טקסים ופולחנים עתיקים ומודרניים כולל התנסות באומנות לחימה – סומו, לימוד על המקור העתיק ממנו נובע הספורט הזה. מקומו של האימוג'י בחיינו – שורשים תרבותיים ולשוניים שהובילו לפיתוחו. דגש על שפה יפנית ומנהגים יום יומיים במהלך כל הקורס, מערכת יחסי הכבוד הנהוגה ביפן, ההתחשבות בזולת, הקידות והברכות השונות המקובלות ביפן יוצרים אווירה מיוחדת בכיתת הלימוד. זאת לצד לימוד על ההיסטוריה העתיקה של יפן והיכרות גם עם שירים ומשחקים יפניים.
התכנית ללימודי תרבות יפן פותחה ועוצבה באופן מיוחד לתלמידים מצטיינים ומחוננים וכוללת טעימות מהפנים השונים והיפים של יפן. במהלך הקורס התלמידים מתעמקים בספרות יפנית, שירת האיקו, אומנות יפנית עכשווית, קליגרפיה, אמנויות זן שונות, היכרות עם אתרים מפורסמים ביפן, לימוד על טקסים ופולחנים עתיקים ומודרניים כולל התנסות באומנות לחימה – סומו, לימוד על המקור העתיק ממנו נובע הספורט הזה. מקומו של האימוג'י בחיינו – שורשים תרבותיים ולשוניים שהובילו לפיתוחו. דגש על שפה יפנית ומנהגים יום יומיים במהלך כל הקורס, מערכת יחסי הכבוד הנהוגה ביפן, ההתחשבות בזולת, הקידות והברכות השונות המקובלות ביפן יוצרים אווירה מיוחדת בכיתת הלימוד. זאת לצד לימוד על ההיסטוריה העתיקה של יפן והיכרות גם עם שירים ומשחקים יפניים.
תרבות יפן
על מנת ללמוד היטב את השפה היפנית יש להבין את מקורות התרבות היפנית העתיקה והמודרנית
כאחד, לכן אני משלבת סיפורים ואנקדוטות שונים אשר מבוססים על ניסיוני האישי. חייתי 7 שנים ביפן,
במהלכן למדתי את השפה והתעריתי בחיי היפנים בעבודה ובחיי היום יום ומנסיוני בלימוד השפה מצאתי
את הדרך להעבירה לילדים ובני הנוער בישראל.
סביבתנו מזמנת אינספור הזדמנויות לחקר, למידה והתנסות על מנת להכירה. בקורס נפתח את ההבנה של המושג 'מדע' ונבין מהם ענפי המדע העיקריים (פיסיקה, כימיה, בוטניקה, ביולוגיה, זואולוגיה, אסטרונומיה), מה כל אחד מהם מכיל, בודק וחוקר וכיצד הוא משפיע וקשור לאחרים. נכיר מדענים ומדעניות פורצי דרך אשר השפיעו על גילויים והתפתחות התחום שלהם ונתנסה בהמצאות וחקר משלנו באופן חוויתי, נגיש ומהנה.
סביבתנו מזמנת אינספור הזדמנויות לחקר, למידה והתנסות על מנת להכירה. בקורס נפתח את ההבנה של המושג 'מדע' ונבין מהם ענפי המדע העיקריים (פיסיקה, כימיה, בוטניקה, ביולוגיה, זואולוגיה, אסטרונומיה), מה כל אחד מהם מכיל, בודק וחוקר וכיצד הוא משפיע וקשור לאחרים. נכיר מדענים ומדעניות פורצי דרך אשר השפיעו על גילויים והתפתחות התחום שלהם ונתנסה בהמצאות וחקר משלנו באופן חוויתי, נגיש ומהנה.
כל העולם מדע
אם לשני שובבים, שחקנית, כותבת, יוצרת, בוגרת לימודי תיאטרון וסטודנטית להוראה וספרות. מלמדת כ-6 שנים תלמידים מחוננים ומצטיינים בתחומי משחקי התפקידים (מבוכים ודרקונים), מדעים, תיאטרון, בלשות ותנועה וגם מרצה בתחומים שונים. בזמנה הפנוי נהנית לקרוא, לצפות בהצגות, לפתור חדרי בריחה, לזלול פחזניות ולחלום בהקיץ.
קולנוע הינה אומנות מורכבת מכמה וכמה סוגי אומניות שונות, ובקורס אנחנו נתרכז בעיקר בשלושה תחומים עיקריים שבה: צילום, כתיבה ומשחק.
מטרת התוכנית הינה הקניית ידע מקצועי בתחום הקולנוע
הילדים ילמדו על עולם הקולנוע, באמצעות לימוד תיאורטי ומעשי - חוויתי.
הילדים יכירו את ההיסטוריה של המדיום הקולנועי, מהסרטים הראשונים בהיסטוריה ועד לסרטוני היו - טיוב של ימינו. דרך המסע בזמן, נחקור את יסודות השפה הקולנועית, שפה אליה חשופים הילדים על בסיס יום יומי.
באמצעות תרגילי כתיבה, צילום ומשחק בסרט נכיר את התפקידים על הסט הקולנועי ונבין את הייחודיות האמיתית של הקולנוע – שזאת אומנות שאי אפשר לעשות לבד, אלא רק עם עוד חברים, בקבוצה גדולה!
קולנוע הינה אומנות מורכבת מכמה וכמה סוגי אומניות שונות, ובקורס אנחנו נתרכז בעיקר בשלושה תחומים עיקריים שבה: צילום, כתיבה ומשחק.
מטרת התוכנית הינה הקניית ידע מקצועי בתחום הקולנוע
הילדים ילמדו על עולם הקולנוע, באמצעות לימוד תיאורטי ומעשי - חוויתי.
הילדים יכירו את ההיסטוריה של המדיום הקולנועי, מהסרטים הראשונים בהיסטוריה ועד לסרטוני היו - טיוב של ימינו. דרך המסע בזמן, נחקור את יסודות השפה הקולנועית, שפה אליה חשופים הילדים על בסיס יום יומי.
באמצעות תרגילי כתיבה, צילום ומשחק בסרט נכיר את התפקידים על הסט הקולנועי ונבין את הייחודיות האמיתית של הקולנוע – שזאת אומנות שאי אפשר לעשות לבד, אלא רק עם עוד חברים, בקבוצה גדולה!
מבוא לקולנוע
למד בירושלים בבית הספר למחוננים של העמותה למצוינות בחנוך, ניסן נתיב ובית הספר לתסריטאות, בעל ניסיון של שמונה שנים בלימוד קולנוע, משחק ומשחק מול מצלמה. ניהל את הלהקה הייצוגית של תיאטרון "אורנה פורת". אני אוהב ללמד ולאתגר את התלמידים לעבוד יחד כקבוצה, ולגלות יחד איתם את מבט המיוחד שלהם לעולם הקולנוע, המשחק והכתיבה.
"מחוץ לקופסא" הינו קורס בין-תחומי, המשלב תכנים מההיסטוריה של העיר תל אביב עם תכנים מעולם הספרות, העיצוב, המשחקיות והשיווק. במהלך הקורס התלמידים ילמדו על משחקיות ועיצוב, יתכננו וייצרו בעצמם משחקי קופסא הקשורים לעולם הבילוש וההרפתקאות. המשחקים ישלבו חקר אודות העיר תל אביב במסגרת הקורס "תל אביב אז והיום", שיתוף פעולה עם סדנת המייקרים כשלב בתהליך הייצור, ותכנים מעולמם של התלמידים. העבודה בקורס מתנהלת בקבוצות, כך שכל תלמיד ילמד לא רק כיצד מתכננים משחקים ויוצרים אותם אלא גם על חבריו לכיתה. יחד, תוך שיתוף פעולה וסיעור מוחות מתמשך, יגבשו התלמידים רעיון קבוצתי משותף ואתם ההורים תהיו הנסיינים הראשונים במשחק. בעולם המתפתח במהירות אנו שואפות לפתח עם התלמיד דרכי חשיבה וכלים לפעול במצבים של חוסר וודאות ולהתמודד עם בעיות מרובות פתרונות, לעודד את התלמיד לחקר, לבחירה, לתכנון, עיצוב וביצוע תוך שימוש בחומרים מגוונים יחד עם עבודת צוות.
היי אני יסמין
אני גרה בפלורנטין ובעלת תואר ראשון בחינוך ואנגלית במסגרת תוכנית המצויינות של משרד החינוך. כיום אני ציירת ואמא לשני ילדים. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מציירת, קוראת, כותבת, משחקת ואוהבת ללמוד וללמד. אני מעריצה מושבעת של שר הטבעות, הארי פוטר, מלחמת הכוכבים וכל מה שקשור לעולמות הפנטזיה והמד"ב.
אני מאמינה שאומנות היא דבר שצריך ללמוד, להנגיש ולטפח אותו מגיל צעיר ושהאומנות שייכת לכולם.
"מחוץ לקופסא" הינו קורס בין-תחומי, המשלב תכנים מההיסטוריה של העיר תל אביב עם תכנים מעולם הספרות, העיצוב, המשחקיות והשיווק. במהלך הקורס התלמידים ילמדו על משחקיות ועיצוב, יתכננו וייצרו בעצמם משחקי קופסא הקשורים לעולם הבילוש וההרפתקאות. המשחקים ישלבו חקר אודות העיר תל אביב במסגרת הקורס "תל אביב אז והיום", שיתוף פעולה עם סדנת המייקרים כשלב בתהליך הייצור, ותכנים מעולמם של התלמידים. העבודה בקורס מתנהלת בקבוצות, כך שכל תלמיד ילמד לא רק כיצד מתכננים משחקים ויוצרים אותם אלא גם על חבריו לכיתה. יחד, תוך שיתוף פעולה וסיעור מוחות מתמשך, יגבשו התלמידים רעיון קבוצתי משותף ואתם ההורים תהיו הנסיינים הראשונים במשחק. בעולם המתפתח במהירות אנו שואפות לפתח עם התלמיד דרכי חשיבה וכלים לפעול במצבים של חוסר וודאות ולהתמודד עם בעיות מרובות פתרונות, לעודד את התלמיד לחקר, לבחירה, לתכנון, עיצוב וביצוע תוך שימוש בחומרים מגוונים יחד עם עבודת צוות.
מחוץ לקופסא
בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. מעצבת תפאורה ותלבושות לתיאטרונים השונים. חובבת הליכות, ספרים ואמא לשתי בנות.
הקורס מהווה הצצה ראשונה של התלמידים לתחום האקולוגיה.
במהלך הקורס נלמד מהו יצור חי, נתוודע לממלכות השונות של יצורים חיים – צמחים, בע"ח, פטריות,
חיידקים וחד תאיים שונים. נבדוק מה דרוש לייצור חי בכדי לחיות, מה הקשרים בין יצורים שונים לבין
סביבתם ועוד.
הלמידה תתבצע באמצעים שונים כגון: למידה תיאורטית בכיתה, צפייה בסרטוני טבע, סיורים, עבודה
מעשית בגינה האקולוגית, גידול צמחים בבית ותצפיות על יצורים שונים.
הקורס מהווה הצצה ראשונה של התלמידים לתחום האקולוגיה.
במהלך הקורס נלמד מהו יצור חי, נתוודע לממלכות השונות של יצורים חיים – צמחים, בע"ח, פטריות,
חיידקים וחד תאיים שונים. נבדוק מה דרוש לייצור חי בכדי לחיות, מה הקשרים בין יצורים שונים לבין
סביבתם ועוד.
הלמידה תתבצע באמצעים שונים כגון: למידה תיאורטית בכיתה, צפייה בסרטוני טבע, סיורים, עבודה
מעשית בגינה האקולוגית, גידול צמחים בבית ותצפיות על יצורים שונים.
אדם ואדמה
אגרו-אקולוג – אגרונום המתמחה בחינוך בנושאי סביבה וקיימות, בעל תואר ראשון כאגרונום, תואר
ראשון בפיסיקה, תואר שני במדעי הסביבה מהאוניברסיטה העברית. במהלך 7 השנים האחרונות כראם
מוביל יוזמות חינוכיות בנושאי סביבה וקיימות באזור המרכז. מטרת היוזמות היא לחבר את הילדים
לטבע הסובב אותם, לעורר בהם ערכים של אהבה ושמירה על הסביבה. כראם פועל מתוך שאיפה ליצור
חברה המתייחסת הן לחבריה והן לטבע בכבוד, רואה את עצמה כחלק מהמרקם הרחב יותר שקיים על
פני כדור הארץ ומאפשרת את המשך ההתפתחות האנושית כחלק מהטבע.
מה הם הגורמים שמאפשרים את קיום החיים בכדור הארץ כפי שאנו מכירים כיום?
מה המרחק שלנו מהשמש ולמה הוא בעיקר המרחק הנכון? ומה הקשר של זהבה מהסיפור המפורסם לעניין?
איזה עולם ניצור עבור הדורות הבאים והאם יש לנו יכולת השפעה? מה מגן עלינו כאן? וכיצד זה קשור לכדור שעליו אנו חיים?
איך יתכן שנוכחותו של טורף חשובה ביותר דווקא לקיומו של המין שממנו הוא ניזון?
הקורס מהווה בדרך כלל קורס המשך לזואולוגיה ועוסק במגוון נושאים והיבטים סביבתיים, זואולוגים ואבולוציונים, כשהנושא המרכזי בו הוא הבנה מעמיקה של המונח "בית גידול" על שלל רבדיו. הסביבה לצורך העניין, יכולה להיות כל מה שסביבנו, הרי כמעט כל דבר ביקום הוא חלק ממשהו יותר גדול שמשפיע עליו ומושפע ממנו. במהלך הקורס נלמדים מגוון נושאים ומושגים הקשורים לתחום כגון: מה המגדיר בית גידול, גורמים ביוטים וא-ביוטים והקשרים ביניהם, נישה אקולוגית, יחסי גומלין ודינמיקה בין החברות של בתי גידול, דחיקה תחרותית, גורמים מגבילים, שינויים סביבתיים ועוד.
הקורס כולל שיעורים עיוניים, מצגות, עבודה מול מחשבים ועם מגוון כלים אינטראקטיביים, מעט עבודה חוץ כיתתית, משימות קבוצתיות.
מטרות הקורס הינן: הכרות מעמיקה ומגוונת עם מושגים שונים בתחום תוך ביצוע לימוד עצמאי חשיפה והצגה רב ממדית של סוגיות אקולוגיות שהשפיעו על העבר, משפיעות על ההווה וללא ספק ישפיעו על העתיד של כדור הארץ ושל המגוון הביולוגי המאכלס אותו.
מה הם הגורמים שמאפשרים את קיום החיים בכדור הארץ כפי שאנו מכירים כיום?
מה המרחק שלנו מהשמש ולמה הוא בעיקר המרחק הנכון? ומה הקשר של זהבה מהסיפור המפורסם לעניין?
איזה עולם ניצור עבור הדורות הבאים והאם יש לנו יכולת השפעה? מה מגן עלינו כאן? וכיצד זה קשור לכדור שעליו אנו חיים?
איך יתכן שנוכחותו של טורף חשובה ביותר דווקא לקיומו של המין שממנו הוא ניזון?
הקורס מהווה בדרך כלל קורס המשך לזואולוגיה ועוסק במגוון נושאים והיבטים סביבתיים, זואולוגים ואבולוציונים, כשהנושא המרכזי בו הוא הבנה מעמיקה של המונח "בית גידול" על שלל רבדיו. הסביבה לצורך העניין, יכולה להיות כל מה שסביבנו, הרי כמעט כל דבר ביקום הוא חלק ממשהו יותר גדול שמשפיע עליו ומושפע ממנו. במהלך הקורס נלמדים מגוון נושאים ומושגים הקשורים לתחום כגון: מה המגדיר בית גידול, גורמים ביוטים וא-ביוטים והקשרים ביניהם, נישה אקולוגית, יחסי גומלין ודינמיקה בין החברות של בתי גידול, דחיקה תחרותית, גורמים מגבילים, שינויים סביבתיים ועוד.
הקורס כולל שיעורים עיוניים, מצגות, עבודה מול מחשבים ועם מגוון כלים אינטראקטיביים, מעט עבודה חוץ כיתתית, משימות קבוצתיות.
מטרות הקורס הינן: הכרות מעמיקה ומגוונת עם מושגים שונים בתחום תוך ביצוע לימוד עצמאי חשיפה והצגה רב ממדית של סוגיות אקולוגיות שהשפיעו על העבר, משפיעות על ההווה וללא ספק ישפיעו על העתיד של כדור הארץ ושל המגוון הביולוגי המאכלס אותו.
מה שסביבנו
בוגר מדעי החיים, אוהב טבע, מדעים ובעלי חיים מושבע, שנהנה לשלב
תחביב עם עבודה. מזה כ- 15 שנים אני מדריך בעיקר במרכזי מחוננים, במגוון נושאים הקשורים
למדעים, בדגש על מדעי החיים. אני אוהב לפתח, להתפתח, ללמד וגם ללמוד דברים חדשים במגוון
שיטות ודרכים.
תמונות הפכו לחלק מהשפה של כולנו וגם לחלק מהכישורים שלנו. כולנו מכירים את המשפט "תמונה שווה אלף מילים". לאורך הקורס נתהה על פירושו העמוק של המשפט ונבדוק כיצד, הלכה למעשה, יוצרים דימוי כזה המאפשר שיח ומחשבה "בני אלף המילים". נכיר ז'אנרים והתפתחויות בצילום לאורך השנים, נתנסה בהם ונחשוב האם יש חוקים לז'אנרים השונים בצילום ומתי אפשר להתעלם מהחוקים הללו?
נאמן את החוש היצירתי ונסתכל על העולם בהמון זוויות שונות ומשונות, נבדוק מה
כל אחד ואחת מכם אוהבים לצלם? יש כאלו שרואים נוף יפהפה ומיד שולפים את המצלמה, אחרים אוהבים לצלם דווקא אנשים וזה לא משנה אם זרים או בני משפחה (צילום פורטרט), אולי אתם בכלל נמנים על אלו שמקבלים צלחת אוכל ומיד מחפשים תמונה טובה? במהלך השיעורים נצא להתנסות בכל ז'אנר צילומי שנלמד. לבסוף ניצור תערוכה או לוח שנה, לבחירתכם ☺* אין צורך במצלמה, הצילום בשיעורים באמצעות ציוד טאבלטים של המרכז*
תמונות הפכו לחלק מהשפה של כולנו וגם לחלק מהכישורים שלנו. כולנו מכירים את המשפט "תמונה שווה אלף מילים". לאורך הקורס נתהה על פירושו העמוק של המשפט ונבדוק כיצד, הלכה למעשה, יוצרים דימוי כזה המאפשר שיח ומחשבה "בני אלף המילים". נכיר ז'אנרים והתפתחויות בצילום לאורך השנים, נתנסה בהם ונחשוב האם יש חוקים לז'אנרים השונים בצילום ומתי אפשר להתעלם מהחוקים הללו?
נאמן את החוש היצירתי ונסתכל על העולם בהמון זוויות שונות ומשונות, נבדוק מה
כל אחד ואחת מכם אוהבים לצלם? יש כאלו שרואים נוף יפהפה ומיד שולפים את המצלמה, אחרים אוהבים לצלם דווקא אנשים וזה לא משנה אם זרים או בני משפחה (צילום פורטרט), אולי אתם בכלל נמנים על אלו שמקבלים צלחת אוכל ומיד מחפשים תמונה טובה? במהלך השיעורים נצא להתנסות בכל ז'אנר צילומי שנלמד. לבסוף ניצור תערוכה או לוח שנה, לבחירתכם ☺* אין צורך במצלמה, הצילום בשיעורים באמצעות ציוד טאבלטים של המרכז*
אתגרי צילום
צלמת, יוצרת קולנוע, מתגוררת בתל אביב, אמא של אייר ואביתר. בוגרת המחלקה ל" אומנות הקולנוע
והטלוויזיה במכללה האקדמית ספיר". יוצרת בעיקר על נשים אבל לא רק, מיצירותיי הבולטות: " עיישה"
– סרט דוקומנטרי שעסק בסבתי, התערוכות " נשים באדום", " החיים החדשים" שהופיעו בפסטיבלי
צילום ואומנות שונים. בימים אלו עובדת על תערוכה חדשה שנקראת "איך מרכיבים פירוק?" שתציג
בפסטיבל הצילום הבינלאומי בתל אביב. השתתפתי בחממת הקולנוע העולמית " גרינהאוס" ובחממת
הנשים של הקרן החדשה לקולנוע. אקטיביסטית בנשמה, יושבת ראש עמותת " אחותי" למען נשים
בישראל, כותבת בעיתון "פוליטיקלי קוראת" על צילום ועל יצירתיות, מרצה לקולנוע ולצילום ושותפה
למיזם " אחיות לסרט" בסינמטק תל אביב. מורה משנת 2010 ומלמדת במסגרות לילדים ונוער מחונן
משנת 2012 .
הקורס מקנה לתלמידים היכרות בסיסית עם עולם האלקטרוניקה והחשיבה המחשובית. במהלכו, התלמידים ילמדו לבנות מעגלים חשמליים פשוטים, להפעיל חיישנים ותאורות, ולפתח חשיבה לוגית לפתרון בעיות באמצעות תכנות. הקורס משלב התנסות מעשית ולמידה חווייתית בשילוב פרויקטים יצירתיים.
הקורס מקנה לתלמידים היכרות בסיסית עם עולם האלקטרוניקה והחשיבה המחשובית. במהלכו, התלמידים ילמדו לבנות מעגלים חשמליים פשוטים, להפעיל חיישנים ותאורות, ולפתח חשיבה לוגית לפתרון בעיות באמצעות תכנות. הקורס משלב התנסות מעשית ולמידה חווייתית בשילוב פרויקטים יצירתיים.
רובוטיקה
בהשכלתו הנדסאי מכונות בוגר מסלול מקצועי, עם תואר בתכנות בתים חכמים, עם רקע של הדרכת קייטנות וליווי כיתות,