
על הקורסים והמורים
עולם הטבע בכלל ופיזיקה בפרט, מהווים את אבני היסוד להבנת מרקם החיים והאנושות, ובכדי שנוכל לחקור אותו, להתפעל ממנו, להבינו ולמתוח את גבולותיו. נצא למסע דרך מדענים שונים ונחקור בעזרת ניסויים שונים תופעות כימיקליות ופיזיקאליות אשר אנו נתקלים בהן יום יום ולא באמת יודעים כיצד פועלות.
עולם הטבע בכלל ופיזיקה בפרט, מהווים את אבני היסוד להבנת מרקם החיים והאנושות, ובכדי שנוכל לחקור אותו, להתפעל ממנו, להבינו ולמתוח את גבולותיו. נצא למסע דרך מדענים שונים ונחקור בעזרת ניסויים שונים תופעות כימיקליות ופיזיקאליות אשר אנו נתקלים בהן יום יום ולא באמת יודעים כיצד פועלות.
ביו-כימיה

נולד גדל וגר ברחובות. מורה זה שנה שישית למדעים ואנגלית. בעל תעודת מנהל אולפן הקלטות והופעות. למדתי כימיה בסיסית באוניברסיטה העברית, בפקולטה לחקלאות ברחובות. מאמין שהילדים צריכים להתנסות ולראות בעצמם כדי באמת להבין והמטרה שלי היא לחלוק איתם את הידע שצברתי עם השנים כדי ליצור להם נקודת פתיחה טובה יותר ממה שהייתה לנו.
התלמידים ישחקו דמויות בעלות סט כישורים, מטרות, ידע, יכולות ונתונים שונים. הדמויות פועלות בעולם דמיוני שמתווך, מתואר ומופעל על ידי המנחה. המנחה שם מול התלמידים אתגרים, מצבים ומשימות שעליהם לפתור על מנת להתקדם.
בקורס נלמד על המיתולוגיה מצרית, יוונית, נורדית, קלטית, הודית ועוד. בנוסף נפגוש ונכיר אמונות ייחודיות לתרבות הנחקרת, נבין את מהות הטקסים הנסתרים, נראה את הדומה והשונה בין תרבויות מכל קצווי עולם, ונשתתף בסיפורים המיתולוגיים של אלים ממגוון תרבויות. הקורס מועבר באופן חוויתי, אינטראקטיבי ומשלב שימוש במשאבים, פיתוח חשיבה המצאתית, עידוד יצירתיות, חקר, חידות ומשימות בנוסף למשחק תפקידים הסוחף.
התלמידים ישחקו דמויות בעלות סט כישורים, מטרות, ידע, יכולות ונתונים שונים. הדמויות פועלות בעולם דמיוני שמתווך, מתואר ומופעל על ידי המנחה. המנחה שם מול התלמידים אתגרים, מצבים ומשימות שעליהם לפתור על מנת להתקדם.
בקורס נלמד על המיתולוגיה מצרית, יוונית, נורדית, קלטית, הודית ועוד. בנוסף נפגוש ונכיר אמונות ייחודיות לתרבות הנחקרת, נבין את מהות הטקסים הנסתרים, נראה את הדומה והשונה בין תרבויות מכל קצווי עולם, ונשתתף בסיפורים המיתולוגיים של אלים ממגוון תרבויות. הקורס מועבר באופן חוויתי, אינטראקטיבי ומשלב שימוש במשאבים, פיתוח חשיבה המצאתית, עידוד יצירתיות, חקר, חידות ומשימות בנוסף למשחק תפקידים הסוחף.
הפנתאון - משחק תפקידים מיתולוגי

בן 32 נשוי באושר מגדל שתי חתולות מתוקות. בעל תואר ראשון בחינוך, מנחה משחקי תפקידים כבר 15 שנים, פסנתרן ובסיסט. בזמני החופשי, מנגן, משחק במשחקי תפקידים, גיימר ומתאמן בקרטה.
בקורס זה נכיר את עולם התיאטרון בעיקר מהצד של האלתור, נתנסה במגוון משחקים- רובם ישוחקו מול קהל הכיתה . משחקי תיאטרון אלו ידרשו מאיתנו ספונטניות ודמיון. הקשבה ויצירתיות.
נפתח מיומנויות כמו עמידה על במה וביטחון עצמי. בצד הקבוצתי נפתח את התקשורת והדינמיקה עם חברי הכיתה בשלל דרכים קונבנציונליות יותר ופחות.
בקורס זה נכיר את עולם התיאטרון בעיקר מהצד של האלתור, נתנסה במגוון משחקים- רובם ישוחקו מול קהל הכיתה . משחקי תיאטרון אלו ידרשו מאיתנו ספונטניות ודמיון. הקשבה ויצירתיות.
נפתח מיומנויות כמו עמידה על במה וביטחון עצמי. בצד הקבוצתי נפתח את התקשורת והדינמיקה עם חברי הכיתה בשלל דרכים קונבנציונליות יותר ופחות.
דרך הבמה

בוגר בית הספר לאומנויות הבמה בסמינר הקיבוצים במקצועות משחק ובימוי תיאטרון, עם התמחות בהוראת תיאטרון. עוסק בחינוך מאז היותי נער - כמדריך, מורה ומחנה. בשמונה השנים האחרונות בנוסף להוראת התיאטרון, גנן בגן ילדים.
בתוכנית "טאולי" אנו משתמשים בדמיון מודרך ובסיפורים הלקוחים מתרבות המזרח, כדי להנגיש ולהמחיש את נושא החקירה העצמית-פנימית ואת יכולת ההקשבה באופן חויתי ומהנה. בתוכנית מלמדים את החניכים שפה אחרת. שפה של הדברות בוטחת, מאמינה , מכבדת ,נטולת אלימות וללא תחרות.
שיאצו - היא אומנות ריפוי יפנית המבוססת על לחץ בנקודות מפתח בגוף.
יוגה - איחוד הינה טכניקה ,המשלבת תנוחות גוף ותרגילי דמיון והרפיה לשיפור הגמישות והריכוז בכל הרמות.
אייקידו - היא אומנות לחימה יפנית הדוגלת בהתפתחות פנימית בדרכי שלום ובאי תחרותיות.
בתוכנית "טאולי" אנו משתמשים בדמיון מודרך ובסיפורים הלקוחים מתרבות המזרח, כדי להנגיש ולהמחיש את נושא החקירה העצמית-פנימית ואת יכולת ההקשבה באופן חויתי ומהנה. בתוכנית מלמדים את החניכים שפה אחרת. שפה של הדברות בוטחת, מאמינה , מכבדת ,נטולת אלימות וללא תחרות.
שיאצו - היא אומנות ריפוי יפנית המבוססת על לחץ בנקודות מפתח בגוף.
יוגה - איחוד הינה טכניקה ,המשלבת תנוחות גוף ותרגילי דמיון והרפיה לשיפור הגמישות והריכוז בכל הרמות.
אייקידו - היא אומנות לחימה יפנית הדוגלת בהתפתחות פנימית בדרכי שלום ובאי תחרותיות.
טאולי

מדריך בתוכנית "טאולי" מזה כ- 24 שנה, בתחילה כמדריך ומנהל במסגרת "תוכנית קרב" ובהמשך באופן עצמאי בבתי ספר רבים במרכז הארץ. תלמיד ומדריך מוסמך בעל חגורה שחורה באומנויות לחימה – אייקידו. מאמין גדול בכוחו של החינוך וממשיך להנות מהמפגש עם התלמידים. בעל קליניקה לרפואה אלטרנטיבית, נשוי לעינת ואבא לאור-יה, עומר וענבר.
מי האם ה"טובה" בעולם? האם זו האם האנושית שמקריבה כל כך הרבה למען צאצאיה, או דווקא התמנונה הפסיפית שממש מקריבה את חייה למענם מבלי לפגוש אותם אף לא פעם אחת? אילו אסטרטגיות רבייה מייצגים שני המינים? האם אפשר להגדיר את נגיף הקורונה כיצור חי? מה הדבר המשמעותי ביותר שמשותף לו ולנו? מה הם הכוחות העיקריים שמניעים את עולם החי לאורך מיליארדי השנים מאז שנוצר וכיצד הם באים לידי ביטוי? מה ההבדל בין וירוס לחיידק? מי יותר מסוכן וכיצד הדבר משפיע על הטיפול במחלות שנגרמות מהם? מה קדם למה...
במסגרת קורס זואולוגיה ננסה לענות על שאלות רבות ומגוונות שהעסיקו את המדע מאז ומעולם. תוך כדי הכרות מעמיקה עם עולם החי נלמד נושאים שונים שדרכם נעמיק בהתאמות מופלאות של בעלי חיים לסביבתם. נבין ונחקור התנהגויות שונות של בעלי חיים, נעמוד על המשותף לצד ההבדלים ביניהם ונתוודע לתופעות מופלאות המתרחשות סביבנו ושבמקרים רבים עולם המדע כלל לא היה מודע לקיומן.
הלמידה בקורס תהיה מגוונת וחווייתית ותשלב לימוד מעמיק עם חוויה ויזואלית ודי הרבה למידה עצמאית. בשיעורים ישולבו חידונים, משימות, תצפיות, משחקים קבוצתיים, תרגילי המחשה וכתבי חידה. כמו כן, ישולבו בעלי חיים שונים שהתלמידים יוכלו להכירם, ללמוד עליהם, לבצע תצפיות ולבוא עמם במגע. לצד רכישת ידע נרחב ומעמיק בתחום יושם דגש על יצירת חיבור בקרב התלמידים לנושאים של שמירת טבע וסביבה, עולם החי ייחשף בפני התלמידים באופן מגוון ומאתגר תוך פיתוח הסקרנות והדחף לדעת, להעמיק, לחקור, ליצור ואף להשפיע.
מי האם ה"טובה" בעולם? האם זו האם האנושית שמקריבה כל כך הרבה למען צאצאיה, או דווקא התמנונה הפסיפית שממש מקריבה את חייה למענם מבלי לפגוש אותם אף לא פעם אחת? אילו אסטרטגיות רבייה מייצגים שני המינים? האם אפשר להגדיר את נגיף הקורונה כיצור חי? מה הדבר המשמעותי ביותר שמשותף לו ולנו? מה הם הכוחות העיקריים שמניעים את עולם החי לאורך מיליארדי השנים מאז שנוצר וכיצד הם באים לידי ביטוי? מה ההבדל בין וירוס לחיידק? מי יותר מסוכן וכיצד הדבר משפיע על הטיפול במחלות שנגרמות מהם? מה קדם למה...
במסגרת קורס זואולוגיה ננסה לענות על שאלות רבות ומגוונות שהעסיקו את המדע מאז ומעולם. תוך כדי הכרות מעמיקה עם עולם החי נלמד נושאים שונים שדרכם נעמיק בהתאמות מופלאות של בעלי חיים לסביבתם. נבין ונחקור התנהגויות שונות של בעלי חיים, נעמוד על המשותף לצד ההבדלים ביניהם ונתוודע לתופעות מופלאות המתרחשות סביבנו ושבמקרים רבים עולם המדע כלל לא היה מודע לקיומן.
הלמידה בקורס תהיה מגוונת וחווייתית ותשלב לימוד מעמיק עם חוויה ויזואלית ודי הרבה למידה עצמאית. בשיעורים ישולבו חידונים, משימות, תצפיות, משחקים קבוצתיים, תרגילי המחשה וכתבי חידה. כמו כן, ישולבו בעלי חיים שונים שהתלמידים יוכלו להכירם, ללמוד עליהם, לבצע תצפיות ולבוא עמם במגע. לצד רכישת ידע נרחב ומעמיק בתחום יושם דגש על יצירת חיבור בקרב התלמידים לנושאים של שמירת טבע וסביבה, עולם החי ייחשף בפני התלמידים באופן מגוון ומאתגר תוך פיתוח הסקרנות והדחף לדעת, להעמיק, לחקור, ליצור ואף להשפיע.
זואולוגיה

בוגר מדעי החיים, אוהב טבע, מדעים ובעלי חיים מושבע, שנהנה לשלב
תחביב עם עבודה. מזה כ- 15 שנים אני מדריך בעיקר במרכזי מחוננים, במגוון נושאים הקשורים
למדעים, בדגש על מדעי החיים. אני אוהב לפתח, להתפתח, ללמד וגם ללמוד דברים חדשים במגוון
שיטות ודרכים.
הקורס מזמין את הילדים לחקור את המוזיקה במנעדים ובהקשרים בינתחומיים שונים - במדע, באמנות ובהקשר החברתי והתרבותי. כל זה על ידי היכרות עם מדע הצלילים, משפחות כלי הנגינה, האזנה, משחק, נגינה ויצירה.
בין השאלות שנענה עליהם - מה הקשר בין מוזיקה לפיזיקה? האם אפשר לנגן ציור? האם רעש זה מוזיקה? מה מקומו של השקט במוזיקה? ואיך מוזיקה משפיעה עלינו כקבוצה וכיחידים.
הקורס מזמין את הילדים לחקור את המוזיקה במנעדים ובהקשרים בינתחומיים שונים - במדע, באמנות ובהקשר החברתי והתרבותי. כל זה על ידי היכרות עם מדע הצלילים, משפחות כלי הנגינה, האזנה, משחק, נגינה ויצירה.
בין השאלות שנענה עליהם - מה הקשר בין מוזיקה לפיזיקה? האם אפשר לנגן ציור? האם רעש זה מוזיקה? מה מקומו של השקט במוזיקה? ואיך מוזיקה משפיעה עלינו כקבוצה וכיחידים.
מוזיקה

אמנית ומוזיקאית בינתחומית - במאית, שחקנית, אמנית מיצג, מלחינה, זמרת ונגנית נבל. יוצרת ופועלת
על במות רבות ומגוונות בארץ ובעולם. בנוסף, עדיה, בעלת נסיון רב בהוראת מוזיקה וחשיבה יצירתית,
במכון אריקה לנדאו לקידום נוער ליצירתיות ולמצוינות ובמרכזי מחוננים ומצטינים של משרד החינוך.
ממלכת הדמיון בסכנה והילדים והילדות מתגייסים להצילה! במסע חקר קסום ברחבי הממלכה הם ימלאו משימות חשיבה מלהיבות, יכירו יצורים מיתולוגים והכי חשוב, ילמדו לדמיין את דרכם להצלחה.
ממלכת הדמיון בסכנה והילדים והילדות מתגייסים להצילה! במסע חקר קסום ברחבי הממלכה הם ימלאו משימות חשיבה מלהיבות, יכירו יצורים מיתולוגים והכי חשוב, ילמדו לדמיין את דרכם להצלחה.
ממלכת הדמיון

מורה במגוון תוכניות מצטיינים ברחבי גוש דן ומדריך חוגי משחקי תפקידים (די & די) לילדים מכיתה א ועד כיתה יב.
הקורס עוסק בתולדות הקומיקס, אגדות ומיתוסים עתיקים תוך כדי שיעורי מלאכה בהם יוצרים (הילדים) את הסיפור שלהם, דמויות וגיבורים, בתוך עולם חדש של יצירה המאפשרת להם לפתח את היכולת לדמיין. מעבר לרכישת מיומנויות של חשיבה יצירתית, התלמידים לומדים לצייר ולכתוב סיפור דרך הציור. כל זאת בהדרכה צמודה על פי שיטות עתיקות ומודרניות.
דרך יצירת קהיליית לומדים הלומדים יפתחו מיומנויות של אחריות ותקשורת בתוך עבודת צוות, לצד תחושות מסוגלות עצמית דרך זימון של חוויות הצלחה בהתמודדות עם אתגרים.
הקורס עוסק בתולדות הקומיקס, אגדות ומיתוסים עתיקים תוך כדי שיעורי מלאכה בהם יוצרים (הילדים) את הסיפור שלהם, דמויות וגיבורים, בתוך עולם חדש של יצירה המאפשרת להם לפתח את היכולת לדמיין. מעבר לרכישת מיומנויות של חשיבה יצירתית, התלמידים לומדים לצייר ולכתוב סיפור דרך הציור. כל זאת בהדרכה צמודה על פי שיטות עתיקות ומודרניות.
דרך יצירת קהיליית לומדים הלומדים יפתחו מיומנויות של אחריות ותקשורת בתוך עבודת צוות, לצד תחושות מסוגלות עצמית דרך זימון של חוויות הצלחה בהתמודדות עם אתגרים.
קומיקס וחשיבה יצירתית

אב לשני ילדים. בעל תואר ראשון בעיצוב גרפי, מורה,מאייר ואיש חינוך. למדתי צילום, חינוך פורמלי ובלתי פורמלי. עובד כמורה לקומיקס, מרצה לתוכנות גרפיות ומעצב גרפי. השתייכתי לצוות ההוראה של הפקולטה לאדריכלות ועיצוב של האוניברסיטה הלאומית של צפון מערב המדינה, כמרצה לעיצוב גרפי (UNNE) אזור צפון ארגנטינה. עובד כמעצב גרפי וכמאייר קומיקס יותר מ-20 שנה. עבדתי עם סופרים וסופרות מוכרים בארץ כמאייר וכמעצב, ביניהן דבורה עומר ז"ל, תמר בורנשטיין-לזר, ועוד… התחלתי לצייר בגיל צעיר ועד היום ממשיך ללמוד בקורסים מגוונים הקשורים לאיור דיגיטלי.
המייקרים היא תנועה של אנשים המגיעים ממגוון של מקצועות וכישורים, בעזרת רעיונות ויצירתיות מצד אחד ועבודה עם הידיים ובעזרת כלים שונים מצד שני, המשתמשים בהם כדי ליצור דברים חדשים ולמצוא פתרונות יצירתיים.
בקורס מייקרים נהפוך למייקרים בעצמנו ונלמד איך הפכו תחילה אנשים למייקרים ואיך המייקרים ממדינות שונות מוצאים את המכנה המשותף. בקורס נלמד על עמים ותרבויות שונים ונכיר שיטות עבודה שונות המייחדות תרבויות שונות, שנתנסה בעצמנו בייצור בדרכי העבודה השונות ליצירת תוצרים שונים.
המייקרים היא תנועה של אנשים המגיעים ממגוון של מקצועות וכישורים, בעזרת רעיונות ויצירתיות מצד אחד ועבודה עם הידיים ובעזרת כלים שונים מצד שני, המשתמשים בהם כדי ליצור דברים חדשים ולמצוא פתרונות יצירתיים.
בקורס מייקרים נהפוך למייקרים בעצמנו ונלמד איך הפכו תחילה אנשים למייקרים ואיך המייקרים ממדינות שונות מוצאים את המכנה המשותף. בקורס נלמד על עמים ותרבויות שונים ונכיר שיטות עבודה שונות המייחדות תרבויות שונות, שנתנסה בעצמנו בייצור בדרכי העבודה השונות ליצירת תוצרים שונים.
מייקרים מסביב לעולם

מעצבת תעשייתית עם חשיבה יצירתית ופיתוח מוצרים משלב הרעיון לפיתוח. בעלת תואר בעיצוב תעשייתי, בוגרת קורס נגרות מסורתית ובוגרת קורס אומנות בברזל. ניסיון רב שנים בהדרכה החל מגיל צעיר בהדרכה בתנועות הנוער במגוון גילאים והדרכה בבתי ספר בתחומי עיצוב ומייקרים שונים כגון מידול בתלת מימד ורובוטים
בסוף המאה ה18 גילה האנתרופולוג והארכיאולוג הצרפתי שמפוליאון את "אבן הרוזטה" במצרים. גילוי זה יצר מרוץ פענוח של הכתב הנסתר- "כתב החרטומים" ותוך כך נולד המקצוע קריפטוגרף ("מגלה/מפענח השפות"). המקצוע לאורך ההיסטוריה השפיע על תוצאות מלחמה, אירועים היסטוריים ותרבויות שונות. הידועה שבהם היא חשיבת הקריפטוגרפיה במלחמת העולם השנייה ופענוח "אניגמה".
בקורס זה נלמד את שפות ההצפנה הפשוטות ביותר הנקראים צפני החלפה ואף נלמד להכין מהם משחקים וחידות.
בסוף המאה ה18 גילה האנתרופולוג והארכיאולוג הצרפתי שמפוליאון את "אבן הרוזטה" במצרים. גילוי זה יצר מרוץ פענוח של הכתב הנסתר- "כתב החרטומים" ותוך כך נולד המקצוע קריפטוגרף ("מגלה/מפענח השפות"). המקצוע לאורך ההיסטוריה השפיע על תוצאות מלחמה, אירועים היסטוריים ותרבויות שונות. הידועה שבהם היא חשיבת הקריפטוגרפיה במלחמת העולם השנייה ופענוח "אניגמה".
בקורס זה נלמד את שפות ההצפנה הפשוטות ביותר הנקראים צפני החלפה ואף נלמד להכין מהם משחקים וחידות.
הצפנה

במהלך הקורס נלמד להתבונן באמצעות הכלים של האמנות. ניעזר ברישום כבסיס, מוזיקה, כתיבה וקולאז'.
נשחק לבד, בזוגות ובקבוצה, נלמד מושגים, ניצור בהשראת אמניות ואמנים מגוונים ונפתח דרכי הבעה חדשות על מנת להגביר את הקול הפנימי ולחזק את הביטוי העצמי של המשתתפות.ים. נחפש בעבודה המעשית מצבים חומריים מעניינים שיובילו אותנו להכיר יחד בכוחה של האמנות ליצור מראות ודימויים מרעננים, באמצעות שפה ציורית אקספרסיבית ופיתוח מודעות לאסתטיקה.
במהלך הקורס נלמד להתבונן באמצעות הכלים של האמנות. ניעזר ברישום כבסיס, מוזיקה, כתיבה וקולאז'.
נשחק לבד, בזוגות ובקבוצה, נלמד מושגים, ניצור בהשראת אמניות ואמנים מגוונים ונפתח דרכי הבעה חדשות על מנת להגביר את הקול הפנימי ולחזק את הביטוי העצמי של המשתתפות.ים. נחפש בעבודה המעשית מצבים חומריים מעניינים שיובילו אותנו להכיר יחד בכוחה של האמנות ליצור מראות ודימויים מרעננים, באמצעות שפה ציורית אקספרסיבית ופיתוח מודעות לאסתטיקה.
אמנות

אמנית בוגרת תואר MFA ותואר BFA, שניהם מבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים. בעלת תעודת הוראה, המדרשה לאמנות בית ברל. הציגה תערוכות יחיד וקבוצתיות בחללים שונים בישראל, ביניהם גלריה פרטר, מוזיאון בר-דוד, בית אוסף קופפרמן, גלריה החנות 31, הגדה השמאלית, גלריה חנינא וגלריה הקוביה. ב-2018 זכתה בפרס הצטיינות מטעם התכנית לתואר שני באמנויות בצלאל.
מהו רובוט? נפריד בין הגוף לבין המוח, ונבין כיצד להתאים את הפקודות כך שהאיברים יבינו.
הקורס מתחיל ממבוא לתכנות מעגלי מיקרוביט- ערכת חינוך טכנולוגי מבוסס מעגל חשמלי משוכלל.
בשלבים מתקדמים, נחבר את המיקרוביט לרובוטים, תחילה רכבים ובהמשך רחפנים.
מהו רובוט? נפריד בין הגוף לבין המוח, ונבין כיצד להתאים את הפקודות כך שהאיברים יבינו.
הקורס מתחיל ממבוא לתכנות מעגלי מיקרוביט- ערכת חינוך טכנולוגי מבוסס מעגל חשמלי משוכלל.
בשלבים מתקדמים, נחבר את המיקרוביט לרובוטים, תחילה רכבים ובהמשך רחפנים.
רובוטיקה

הקורס "חוויה פיננסית" מקנה כלים פיננסים שימושיים לחיי היום יום וכן פיתוח כישורי יזמות אישית. התוכנית מעודדת פיתוח יכולת גבוהה יותר להתמודדות עם אתגרים כלכליים ואישיים משלבת משחקי עסקים, הפעלות דינאמיות, סיפורים מעוררי השראה, דינמיקה קבוצתית ודוגמאות מהחיים. במהלך הקורס נלמד איך עובד הכסף, סיכוי מול סיכון, חוב טוב וחוב רע, תפקידי הבנקים, אלטרנטיבות השקעה, מקצוע רווחי או חלום? הכנסה פסיבית, משכנתא, בורסה, נדל"ן ויזמות. שכיר ועצמאי. חזון, מטרות והצבת יעדים, קביעת סדרי עדיפויות ועוד.
כמי שעבדה כ- 30 שנה כמנהלת סניפי בנק, אני רואה בזה שליחות גדולה עבורי.
הקורס "חוויה פיננסית" מקנה כלים פיננסים שימושיים לחיי היום יום וכן פיתוח כישורי יזמות אישית. התוכנית מעודדת פיתוח יכולת גבוהה יותר להתמודדות עם אתגרים כלכליים ואישיים משלבת משחקי עסקים, הפעלות דינאמיות, סיפורים מעוררי השראה, דינמיקה קבוצתית ודוגמאות מהחיים. במהלך הקורס נלמד איך עובד הכסף, סיכוי מול סיכון, חוב טוב וחוב רע, תפקידי הבנקים, אלטרנטיבות השקעה, מקצוע רווחי או חלום? הכנסה פסיבית, משכנתא, בורסה, נדל"ן ויזמות. שכיר ועצמאי. חזון, מטרות והצבת יעדים, קביעת סדרי עדיפויות ועוד.
כמי שעבדה כ- 30 שנה כמנהלת סניפי בנק, אני רואה בזה שליחות גדולה עבורי.
חוויה פיננסית

נשואה + שלושה בנים. מנהלת סניפים בבנק אוצר החייל כ- 30 שנה , פרשתי בפרישה מוקדמת. מגשימה את חלומי ללמד חינוך פיננסי מתוך תחושת שליחות גדולה.
"איך צבע נולד?" מציע לתלמידים להתבונן על המתרחש סביבנו מנקודת מבט חדשה. ננסה להבין את העולם סביבנו דרך מדע, יצירה, תרבות, ודמיון. נשאל שאלות גדולות על צבעים: כיצד הם נוצרים, איך אנחנו תופסים אותם, ולמה הם חשובים. באמצעות ניסויים, חקר יצירתי של חומרים ותהליכים, דיונים, ופרויקטים קבוצתיים, נכיר דמויות פורצות דרך מעולמות המדע והאמנות, ונתוודע לרעיונות מרכזיים בכימיה, פיזיקה, וביולוגיה.
"איך צבע נולד?" מציע לתלמידים להתבונן על המתרחש סביבנו מנקודת מבט חדשה. ננסה להבין את העולם סביבנו דרך מדע, יצירה, תרבות, ודמיון. נשאל שאלות גדולות על צבעים: כיצד הם נוצרים, איך אנחנו תופסים אותם, ולמה הם חשובים. באמצעות ניסויים, חקר יצירתי של חומרים ותהליכים, דיונים, ופרויקטים קבוצתיים, נכיר דמויות פורצות דרך מעולמות המדע והאמנות, ונתוודע לרעיונות מרכזיים בכימיה, פיזיקה, וביולוגיה.
איך צבע נולד?

בעלת תואר ראשון בפילוסופיה ותואר ראשון ושני בביולוגיה. מלמדת ולומדת, חוקרת ויוצרת.