ד
דף הבית > מידעון > שכבת 

 מידעון שכבת  - ד

לוח מפגשים ג.png

בקורס זה נלמד כיצד לקחת רעיון מופשט ולהפוך אותו למודל מכני מוגמר. במהלך הקורס נתנסה בתכנון, עיבוד ועיצוב מוצר ונלמד עקרונות מכניים בסיסיים, דרך בנייה של מודלים שונים בעזרת חלקי
לגו ורכיבי אלקטרוניקה.

בקורס זה נלמד כיצד לקחת רעיון מופשט ולהפוך אותו למודל מכני מוגמר. במהלך הקורס נתנסה בתכנון, עיבוד ועיצוב מוצר ונלמד עקרונות מכניים בסיסיים, דרך בנייה של מודלים שונים בעזרת חלקי
לגו ורכיבי אלקטרוניקה.

רובוטיקה

chaplin.png

יונתן וורד מעצב בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי ״בצלאל״ והתוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה
העברית. מזה כמה שנים מלמד בתוכניות מחוננים בסביבות של ״מייקרים״. תחומי העיסוק והמחקר
כוללים מפגש אדם-חומר- מכונה, שיטות ייצור עצמי, אילתור מוקפד, טכנולוגיות חדשות ועוד. דוגל
בלמידה דרך התנסות ועשייה, שיתוף ועבודה קבוצתית.
אוהב לפרק ולהרכיב בזהירות, שואף לא לפחד ממכונה, חומר או טכניקה. מתרגש מפרוייקט או מוזיקה
חדשים ומשקיע את רוב הזמן הפנוי שלי באופניים.

התכנית ללימודי תרבות יפן פותחה ועוצבה באופן מיוחד לתלמידים מצטיינים ומחוננים. התכנית כוללת
טעימות מהפנים השונים והיפים של יפן. במהלך הקורס התלמידים מתעמקים בספרות יפנית, שירת
האיקו, אומנות יפנית עכשווית, קליגרפיה, אמנויות זן שונות, היכרות עם אתרים מפורסמים ביפן, לימוד
על טקסים ופולחנים עתיקים ומודרניים כולל התנסות באומנות לחימה – סומו, לימוד על המקור העתיק
ממנו נובע הספורט הזה. מקומו של האימוג'י בחיינו – שורשים תרבותיים ולשוניים שהובילו לפיתוחו.
דגש על שפה יפנית ומנהגים יום יומיים במהלך כל הקורס, מערכת יחסי הכבוד הנהוגה ביפן ,
ההתחשבות בזולת הקידות והברכות השונות המקובלות ביפן יוצרים אווירה מיוחדת בכיתת הלימוד.
בצד לימוד על ההסטוריה העתיקה של יפן נשחק משחקים יפנים, נכיר שירים ונהנה.

התכנית ללימודי תרבות יפן פותחה ועוצבה באופן מיוחד לתלמידים מצטיינים ומחוננים. התכנית כוללת
טעימות מהפנים השונים והיפים של יפן. במהלך הקורס התלמידים מתעמקים בספרות יפנית, שירת
האיקו, אומנות יפנית עכשווית, קליגרפיה, אמנויות זן שונות, היכרות עם אתרים מפורסמים ביפן, לימוד
על טקסים ופולחנים עתיקים ומודרניים כולל התנסות באומנות לחימה – סומו, לימוד על המקור העתיק
ממנו נובע הספורט הזה. מקומו של האימוג'י בחיינו – שורשים תרבותיים ולשוניים שהובילו לפיתוחו.
דגש על שפה יפנית ומנהגים יום יומיים במהלך כל הקורס, מערכת יחסי הכבוד הנהוגה ביפן ,
ההתחשבות בזולת הקידות והברכות השונות המקובלות ביפן יוצרים אווירה מיוחדת בכיתת הלימוד.
בצד לימוד על ההסטוריה העתיקה של יפן נשחק משחקים יפנים, נכיר שירים ונהנה.

תרבות יפן

chaplin.png

על מנת ללמוד היטב את השפה היפנית יש להבין את מקורות התרבות היפנית העתיקה והמודרנית
כאחד, לכן אני משלבת סיפורים ואנקדוטות שונים אשר מבוססים על ניסיוני האישי. חייתי 7 שנים ביפן,
במהלכן למדתי את השפה והתעריתי בחיי היפנים בעבודה ובחיי היום יום ומנסיוני בלימוד השפה מצאתי
את הדרך להעבירה לילדים ובני הנוער בישראל.

בקורס זה נלמד מושגי יסוד בתחום הפיסיקה, הכימייה, והביולוגיה. נכיר את המודל האטומי ואת
עקרונות הגנטיקה כאחד. נבעיר מים, נשבור קרני אור, נערוך ניסויים שעושים שימוש בחומרים ביתיים
פשוטים, נלמד על אודות תופעות כגון ענקים אדומים וחורים שחורים, נכיר את הטבלה המחזורית-
ואפילו נעסוק בזמן ובמרחב ובמהירות האור. הקורס עושה שימוש בסרטונים, הקלטות, מצגות
ותעלומות מדעיות וכמובן בניסויים שנערוך בפועל.

בקורס זה נלמד מושגי יסוד בתחום הפיסיקה, הכימייה, והביולוגיה. נכיר את המודל האטומי ואת
עקרונות הגנטיקה כאחד. נבעיר מים, נשבור קרני אור, נערוך ניסויים שעושים שימוש בחומרים ביתיים
פשוטים, נלמד על אודות תופעות כגון ענקים אדומים וחורים שחורים, נכיר את הטבלה המחזורית-
ואפילו נעסוק בזמן ובמרחב ובמהירות האור. הקורס עושה שימוש בסרטונים, הקלטות, מצגות
ותעלומות מדעיות וכמובן בניסויים שנערוך בפועל.

אשנב למדע

chaplin.png

בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. בעבר מדריך
וכותב מערכים ללימודי הבחינות הפסיכומטריות, ובעל רקע נרחב בהדרכה במסגרות שונות. עסק
בתחומי המשפטים וכן בהוצאה לאור ספרותית, בתרגום ובערכיה. כיום מלמד ומרצה במרכזי מחוננים
ובמסגרות נוספות עם דגש על קורסים בקרימינולוגיה ובלשות לנוער ובמשחקי תפקידים (די & די).
בזמנו הפנוי עוסק ביצירת משחקים לקהל בוגר וצעיר כאחד, בקריאה נרחבת במגוון תחומים ובגידולם
של שלושה כלבים.

לפני קצת יותר ממאה שנה הוקמה שכונת אחוזת בית והניחה את היסודות לעיר העברית הראשונה.
בקורס נלמד איך הכל התחיל, מי האנשים שעמדו מאחורי תל אביב ואיך גדלה ותוכננה לאורך השנים.
נעשה זאת תוך התבוננות במאפיינים של ערים שונות בעולם, נבין מה זה אורבניזם, נלמד לקרוא
מפה, נבחן איך השתנתה התוכנית העירונית ומה השפיע על כך ונתכנן את עתידה של תל אביב.

לפני קצת יותר ממאה שנה הוקמה שכונת אחוזת בית והניחה את היסודות לעיר העברית הראשונה.
בקורס נלמד איך הכל התחיל, מי האנשים שעמדו מאחורי תל אביב ואיך גדלה ותוכננה לאורך השנים.
נעשה זאת תוך התבוננות במאפיינים של ערים שונות בעולם, נבין מה זה אורבניזם, נלמד לקרוא
מפה, נבחן איך השתנתה התוכנית העירונית ומה השפיע על כך ונתכנן את עתידה של תל אביב.

תל אביב אז והיום

chaplin.png

יוצרת ואוצרת בתחומי הצילום והקולנוע. בעלת תואר ראשון באמנות מבצלאל ותואר שני בקולנוע באוניברסיטת תל אביב. אוצרת תערוכות לצילום היסטורי במוזיאון ארץ ישראל ובמאית
לקולנוע דוקומנטרי.

מטרת הקורס הינה הקניית ידע מקצועי בתחום הקולנוע והניו מדיה. התלמידים ילמדו על עולם הקולנוע
והניו מדיה, באמצעות לימוד תיאורטי ומעשי - חוויתי. יכירו את ההיסטוריה של המדיום הקולנועי,
מהסרטים הראשונים בהיסטוריה ועד לסרטוני היו - טיוב של ימינו. דרך המסע בזמן, נחקור את יסודות
השפה הקולנועית, שפה אליה חשופים הילדים על בסיס יום יומי.
באמצעות תרגילי הצילום נכיר את התפקידים על הסט הקולנועי - בימוי, משחק, הפקה, צילום ועוד,תוך
דגש על עבודת צוות.

מטרת הקורס הינה הקניית ידע מקצועי בתחום הקולנוע והניו מדיה. התלמידים ילמדו על עולם הקולנוע
והניו מדיה, באמצעות לימוד תיאורטי ומעשי - חוויתי. יכירו את ההיסטוריה של המדיום הקולנועי,
מהסרטים הראשונים בהיסטוריה ועד לסרטוני היו - טיוב של ימינו. דרך המסע בזמן, נחקור את יסודות
השפה הקולנועית, שפה אליה חשופים הילדים על בסיס יום יומי.
באמצעות תרגילי הצילום נכיר את התפקידים על הסט הקולנועי - בימוי, משחק, הפקה, צילום ועוד,תוך
דגש על עבודת צוות.

מבוא לקולנוע

chaplin.png

בוגר לימודי קולנוע באיטליה. יוצר עצמאי, בין עבודותיו, הסרט "הירידה", זוכה פרס דב הכסף בפסטיבל
ברלין. מזה עשור אמיר מורה לקולנוע ובעליה של קייטנת קולנוע - "כל יום סרט", פיתח שיטה ייחודית
לעבודה עם ילדים בתחום הקולנוע.

"מחוץ לקופסא" הינו קורס אינטר-דיסציפלינרי, המשלב תכנים מההיסטוריה של העיר תל-אביב,
תכנים מעולם הספרות, העיצוב והשיווק. במהלך הקורס התלמידים ילמדו על משחקיות ועיצוב, יתכננו
וייצרו בעצמם משחקי קופסא הקשורים לעולם הבילוש והפנטזיה. המשחקים ישלבו חקר אודות העיר
תל אביב במסגרת הקורס "תל אביב אז והיום" ותכנים מעולמם של התלמידים. העבודה בקורס
מתנהלת בקבוצות, כך שכל תלמיד ילמד לא רק כיצד מתכננים משחקים ויוצרים אותם אלא גם על
חבריו לכיתה. יחד, תוך שיתוף פעולה וסיעור מוחות מתמשך, יגבשו התלמידים רעיון קבוצתי משותף
ואתם ההורים תהיו הנסיינים הראשונים במשחק. בעולם המתפתח במהירות אנו שואפות לפתח עם
התלמיד דרכי חשיבה וכלים לפעול במצבים של חוסר וודאות ולהתמודד עם בעיות מרובות פתרונות,
לעודד את התלמיד לחקר, לבחירה, לתכנון, עיצוב וביצוע תוך שימוש בחומרים מגוונים יחד עם עבודת
צוות.

בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. בובנאית בהכשרתה, חובבת עיצוב, אספנית בובות וינטאג' ואמא לשניים.

"מחוץ לקופסא" הינו קורס אינטר-דיסציפלינרי, המשלב תכנים מההיסטוריה של העיר תל-אביב,
תכנים מעולם הספרות, העיצוב והשיווק. במהלך הקורס התלמידים ילמדו על משחקיות ועיצוב, יתכננו
וייצרו בעצמם משחקי קופסא הקשורים לעולם הבילוש והפנטזיה. המשחקים ישלבו חקר אודות העיר
תל אביב במסגרת הקורס "תל אביב אז והיום" ותכנים מעולמם של התלמידים. העבודה בקורס
מתנהלת בקבוצות, כך שכל תלמיד ילמד לא רק כיצד מתכננים משחקים ויוצרים אותם אלא גם על
חבריו לכיתה. יחד, תוך שיתוף פעולה וסיעור מוחות מתמשך, יגבשו התלמידים רעיון קבוצתי משותף
ואתם ההורים תהיו הנסיינים הראשונים במשחק. בעולם המתפתח במהירות אנו שואפות לפתח עם
התלמיד דרכי חשיבה וכלים לפעול במצבים של חוסר וודאות ולהתמודד עם בעיות מרובות פתרונות,
לעודד את התלמיד לחקר, לבחירה, לתכנון, עיצוב וביצוע תוך שימוש בחומרים מגוונים יחד עם עבודת
צוות.

מחוץ לקופסא

chaplin.png

בוגרת תואר שני בתרפיה באמנות ותואר שני בעיצוב תפאורה ותלבושות לתיאטרון. כבר 20 שנים מתמחה
בפיתוח והוראת תוכניות בין תחומיות לילדים מחוננים ומצטיינים במגוון קורסים בתחומי אמנות, עיצוב,
המצאת משחקים ופיתוח יצירתיות. בוגרת התוכנית להכשרת מורי מחוננים באונ' ת"א ובעלות תעודת
הוראה. מעצבת תפאורה ותלבושות לתיאטרונים השונים. חובבת הליכות, ספרים ואמא לשתי בנות.

הקורס מהווה הצצה ראשונה של התלמידים לתחום האקולוגיה.
במהלך הקורס נלמד מהו יצור חי, נתוודע לממלכות השונות של יצורים חיים – צמחים, בע"ח, פטריות,
חיידקים וחד תאיים שונים. נבדוק מה דרוש לייצור חי בכדי לחיות, מה הקשרים בין יצורים שונים לבין
סביבתם ועוד.
הלמידה תתבצע באמצעים שונים כגון: למידה תיאורטית בכיתה, צפייה בסרטוני טבע, סיורים, עבודה
מעשית בגינה האקולוגית, גידול צמחים בבית ותצפיות על יצורים שונים.

הקורס מהווה הצצה ראשונה של התלמידים לתחום האקולוגיה.
במהלך הקורס נלמד מהו יצור חי, נתוודע לממלכות השונות של יצורים חיים – צמחים, בע"ח, פטריות,
חיידקים וחד תאיים שונים. נבדוק מה דרוש לייצור חי בכדי לחיות, מה הקשרים בין יצורים שונים לבין
סביבתם ועוד.
הלמידה תתבצע באמצעים שונים כגון: למידה תיאורטית בכיתה, צפייה בסרטוני טבע, סיורים, עבודה
מעשית בגינה האקולוגית, גידול צמחים בבית ותצפיות על יצורים שונים.

אדם ואדמה

chaplin.png

אגרו-אקולוג – אגרונום המתמחה בחינוך בנושאי סביבה וקיימות, בעל תואר ראשון כאגרונום, תואר
ראשון בפיסיקה, תואר שני במדעי הסביבה מהאוניברסיטה העברית. במהלך 7 השנים האחרונות כראם
מוביל יוזמות חינוכיות בנושאי סביבה וקיימות באזור המרכז. מטרת היוזמות היא לחבר את הילדים
לטבע הסובב אותם, לעורר בהם ערכים של אהבה ושמירה על הסביבה. כראם פועל מתוך שאיפה ליצור
חברה המתייחסת הן לחבריה והן לטבע בכבוד, רואה את עצמה כחלק מהמרקם הרחב יותר שקיים על
פני כדור הארץ ומאפשרת את המשך ההתפתחות האנושית כחלק מהטבע.

מי האם ה"טובה" בעולם? האם זו האם האנושית שמקריבה כל כך הרבה למען צאצאיה, או דווקא
התמנונה הפסיפית שממש מקריבה את חייה למען צאצאיה מבלי לפגוש אותם אף לא פעם אחת?
האם אפשר להגדיר את נגיף הקורונה כיצור חי? מה הדבר המשמעותי ביותר שמשותף לו ולנו?
מה הם הכוחות העיקריים שמניעים את עולם החי לאורך מיליארדי השנים מאז שנוצר?
מה ההבדל בין וירוס לחיידק? מי יותר מסוכן וכיצד הדבר משפיע על הטיפול במחלות שנגרמות מהם?
מה קדם למה...
במסגרת קורס זואולוגיה ננסה לענות על שאלות רבות ומגוונות שהעסיקו את המדע מאז ומעולם. תוך
כדי הכרות מעמיקה עם עולם החי נלמד נושאים שונים שדרכם נעמיק בהתאמות מופלאות של בעלי
חיים לסביבתם. נבין ונחקור התנהגויות שונות של בעלי חיים, נעמוד על המשותף לצד ההבדלים
ביניהם ונתוודע לתופעות מופלאות המתרחשות סביבנו ושבמקרים רבים עולם המדע כלל לא היה
מודע לקיומן.
הלמידה בקורס תהיה מגוונת וחווייתית, היא תשלב לימוד מעמיק עם חוויה ויזואלית. בשיעורים ישולבו
חידונים, משימות ומשחקים קבוצתיים, תרגילי המחשה וכתבי חידה.
כמו כן, ישולבו בעלי חיים שונים שהתלמידים יוכלו להכירם, ללמוד עליהם, לבצע תצפיות ולבוא עמם
במגע. (במידת הניתן, תלוי בהנחיות הקורונה כמובן)
לצד רכישת ידע נרחב ומעמיק בתחום יושם דגש על יצירת חיבור בקרב התלמידים לנושאים של
שמירת טבע וסביבה, עולם החי ייחשף בפני התלמידים באופן מגוון ומאתגר תוך פיתוח הסקרנות
והדחף לדעת, להעמיק, לחקור, ליצור ולהשפיע.

מי האם ה"טובה" בעולם? האם זו האם האנושית שמקריבה כל כך הרבה למען צאצאיה, או דווקא
התמנונה הפסיפית שממש מקריבה את חייה למען צאצאיה מבלי לפגוש אותם אף לא פעם אחת?
האם אפשר להגדיר את נגיף הקורונה כיצור חי? מה הדבר המשמעותי ביותר שמשותף לו ולנו?
מה הם הכוחות העיקריים שמניעים את עולם החי לאורך מיליארדי השנים מאז שנוצר?
מה ההבדל בין וירוס לחיידק? מי יותר מסוכן וכיצד הדבר משפיע על הטיפול במחלות שנגרמות מהם?
מה קדם למה...
במסגרת קורס זואולוגיה ננסה לענות על שאלות רבות ומגוונות שהעסיקו את המדע מאז ומעולם. תוך
כדי הכרות מעמיקה עם עולם החי נלמד נושאים שונים שדרכם נעמיק בהתאמות מופלאות של בעלי
חיים לסביבתם. נבין ונחקור התנהגויות שונות של בעלי חיים, נעמוד על המשותף לצד ההבדלים
ביניהם ונתוודע לתופעות מופלאות המתרחשות סביבנו ושבמקרים רבים עולם המדע כלל לא היה
מודע לקיומן.
הלמידה בקורס תהיה מגוונת וחווייתית, היא תשלב לימוד מעמיק עם חוויה ויזואלית. בשיעורים ישולבו
חידונים, משימות ומשחקים קבוצתיים, תרגילי המחשה וכתבי חידה.
כמו כן, ישולבו בעלי חיים שונים שהתלמידים יוכלו להכירם, ללמוד עליהם, לבצע תצפיות ולבוא עמם
במגע. (במידת הניתן, תלוי בהנחיות הקורונה כמובן)
לצד רכישת ידע נרחב ומעמיק בתחום יושם דגש על יצירת חיבור בקרב התלמידים לנושאים של
שמירת טבע וסביבה, עולם החי ייחשף בפני התלמידים באופן מגוון ומאתגר תוך פיתוח הסקרנות
והדחף לדעת, להעמיק, לחקור, ליצור ולהשפיע.

זואולוגיה

chaplin.png

בוגר מדעי החיים, אוהב טבע, מדעים ובעלי חיים מושבע, שנהנה לשלב
תחביב עם עבודה. מזה כ- 15 שנים אני מדריך בעיקר במרכזי מחוננים, במגוון נושאים הקשורים
למדעים, בדגש על מדעי החיים. אני אוהב לפתח, להתפתח, ללמד וגם ללמוד דברים חדשים במגוון
שיטות ודרכים.

בקורס שלנו, נלמד כיצד לצלם טוב יותר בטלפון הנייד. כן, כן זה שכל אחד ואחת מכם צמודים
וצמודות אליו. אנו חיים בתקופה בה כמעט כל אחד אוחז במצלמה טובה ואיכותית בטלפון הנייד
שלו, תמונות הפכו לחלק מהשפה של כולנו וגם לחלק מהכישורים שלנו. כולנו מכירים את המשפט
"תמונה שווה אלף מילים", לאורך הקורס נתהה על פירושו העמוק של המשפט ונבדוק כיצד, הלכה
למעשה, יוצרים דימוי כזה המאפשר שיח ומחשבה "בני אלף המילים". נכיר ז'אנרים והתפתחויות
בצילום לאורך השנים, נתנסה בהם ונחשוב האם יש חוקים לז'אנרים השונים בצילום ומתי אפשר
להתעלם מהחוקים הללו? נאמן את החוש היצירתי ונסתכל על העולם בהמון זוויות שונות ומשונות,
נבדוק מה כל אחד ואחת מכם אוהבים לצלם? יש כאלו שרואים נוף יפהפה ומיד שולפים את
המצלמה, אחרים אוהבים לצלם דווקא אנשים וזה לא משנה אם זרים או בני משפחה (צילום
פורטרט), אולי אתם בכלל נמנים על אלו שמקבלים צלחת אוכל ומיד שולפים את הנייד? או אולי
בעצם אתם אלופי הסלפי והדיוקן העצמי? במהלך השיעורים נצא להתנסות בכל ז'אנר צילומי
שלמדנו הן במהלך השיעור והן כחלק משיעורי הבית שלנו. לבסוף ניצור תערוכה או לוח שנה,
לבחירתכם

בקורס שלנו, נלמד כיצד לצלם טוב יותר בטלפון הנייד. כן, כן זה שכל אחד ואחת מכם צמודים
וצמודות אליו. אנו חיים בתקופה בה כמעט כל אחד אוחז במצלמה טובה ואיכותית בטלפון הנייד
שלו, תמונות הפכו לחלק מהשפה של כולנו וגם לחלק מהכישורים שלנו. כולנו מכירים את המשפט
"תמונה שווה אלף מילים", לאורך הקורס נתהה על פירושו העמוק של המשפט ונבדוק כיצד, הלכה
למעשה, יוצרים דימוי כזה המאפשר שיח ומחשבה "בני אלף המילים". נכיר ז'אנרים והתפתחויות
בצילום לאורך השנים, נתנסה בהם ונחשוב האם יש חוקים לז'אנרים השונים בצילום ומתי אפשר
להתעלם מהחוקים הללו? נאמן את החוש היצירתי ונסתכל על העולם בהמון זוויות שונות ומשונות,
נבדוק מה כל אחד ואחת מכם אוהבים לצלם? יש כאלו שרואים נוף יפהפה ומיד שולפים את
המצלמה, אחרים אוהבים לצלם דווקא אנשים וזה לא משנה אם זרים או בני משפחה (צילום
פורטרט), אולי אתם בכלל נמנים על אלו שמקבלים צלחת אוכל ומיד שולפים את הנייד? או אולי
בעצם אתם אלופי הסלפי והדיוקן העצמי? במהלך השיעורים נצא להתנסות בכל ז'אנר צילומי
שלמדנו הן במהלך השיעור והן כחלק משיעורי הבית שלנו. לבסוף ניצור תערוכה או לוח שנה,
לבחירתכם

אתגרי צילום

chaplin.png

צלמת, יוצרת קולנוע, מתגוררת בתל אביב, אמא של אייר ואביתר. בוגרת המחלקה ל" אומנות הקולנוע
והטלוויזיה במכללה האקדמית ספיר". יוצרת בעיקר על נשים אבל לא רק, מיצירותיי הבולטות: " עיישה"
– סרט דוקומנטרי שעסק בסבתי, התערוכות " נשים באדום", " החיים החדשים" שהופיעו בפסטיבלי
צילום ואומנות שונים. בימים אלו עובדת על תערוכה חדשה שנקראת "איך מרכיבים פירוק?" שתציג
בפסטיבל הצילום הבינלאומי בתל אביב. השתתפתי בחממת הקולנוע העולמית " גרינהאוס" ובחממת
הנשים של הקרן החדשה לקולנוע. אקטיביסטית בנשמה, יושבת ראש עמותת " אחותי" למען נשים
בישראל, כותבת בעיתון "פוליטיקלי קוראת" על צילום ועל יצירתיות, מרצה לקולנוע ולצילום ושותפה
למיזם " אחיות לסרט" בסינמטק תל אביב. מורה משנת 2010 ומלמדת במסגרות לילדים ונוער מחונן
משנת 2012 .